کد خبر : 1755685 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 18:19 | 30K بازدید | 3 دیدگاه

ناشناخته ترین تراکتور لیگ برتر (عکس)

تیم تراکتور در نیمه دوم بازی با صنعت نفت آبادان با چهره ای کاملا جوان بازی کرد؛ چهره ای که می تواند آینده این تیم را بسازد.

ناشناخته ترین تراکتور لیگ برتر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور پیش از خصوصی شدن، به عنوان یک تیم نظامی قادر به جذب بازیکنان سرباز بود؛ بازیکنانی که حضورشان در تراکتور معدل سنی این تیم را در حد قابل قبولی حفظ می کرد؛ طی سه سال اخیر اما شرایط به گونه ای دیگر رقم خورد و جذب ستاره های پا به سن گذاشته، معدل سنی تراکتور را به شدت بالا برد؛ شرایطی که البته چندان به موفقیت تراکتور نیانجامید.

 

در دو لیگ هجدهم و نوزدهم، شمار بازیکنان بالای 30 سال در تیم تراکتور به شدت بالا رفت و این مساله کمی نگران کننده بود تا اینکه طی این چند وقت اخیر شاهد رونمایی از چهره هایی جدید و جوان در ترکیب سرخ پوشان فوتبال آذربایجان بودیم. بازیکنانی که اکثرا زیر 23 سال سن دارند و رفته رفته شاهد پررنگ تر شدن حضورشان در ترکیب تراکتور هستیم.

 

1601989

 

اوج این کار را در نیمه دوم بازی روز گذشته تراکتور مقابل نفت مسجد سلیمان شاهد بودیم؛ جایی که با ورود محمد قادری (21 ساله)، محمد خرم‌ الحسینی (24 ساله) و علی فتحی (20 ساله)، تعداد بازیکنان زیر 24 سال تراکتور با در نظر گرفتن مهدی تیکدری (24 ساله) و ابوالفضل رزاق پور (23 ساله) به عدد 5 رسید و این در حالی بود که تنها دو بازیکن در ترکیب تراکتور بیش از 30 سال داشتند.

 

البته باید به این نکته هم توجه کنیم که شرایط فعلی به گونه ای یک توفیق اجباری هم محسوب می شود که به واسطه آن بازیکنان جوانی که  در حضور باتجربه ها شانس بازی کمی داشتند، توانسته اند بیشتر از قبل خود را در ترکیب تراکتور نشان دهند. اگر به لیست ذخیره های این تیم در بازی با صنعت نفت نگاهی بیاندازیم به نام های ناشناخته ای بر می خوریم که اینک فرصت بازی را پیدا کرده اند.

 

در ترکیب اصلی تراکتور هم جوان هایی چون تیکدری و رزاق پور این روزها حضور پررنگ تری دارند و به مهره هایی تاثیر گذار تبدیل شده اند که می توانند تراکتور را تا چندین سال بیمه کنند.

دیدگاه‌ها