کد خبر : 1755702 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 19:28 | 223.6K بازدید | 34 دیدگاه

عکاس "ورزش سه" در دل زد و خورد شدید دربی

وقتی آقا کریم یار خودی را گیر انداخت(گزارش تصویری)

مرور درگیری‌های پیش آمده در دقایق پایانی دربی پایتخت می‌تواند وجه جدیدی را از این ماجرا به تصویر بکشد.

وقتی آقا کریم یار خودی را گیر انداخت(گزارش تصویری)

به گزارش "ورزش سه"، بدون تردید تلخ‌ترین اتفاق دربی پایتخت درگیری بازیکنان دو تیم در دقایق پایانی بود. در حالی که داور بازی 5 دقیقه وقت اضافه برای دیدار حساس استقلال و پرسپولیس گرفته و زمان وارد ششمین دقیقه از وقت‌های اضافی شده بود، همگان انتظار سوت پایان را می‌کشیدند.


در یکسو پرسپولیسی‌ها منتظر پایان بازی بودند تا برای خوشحالی وارد زمین مسابقه شوند و در سوی دیگر استقلالی‌ها آرزو می‌کردند کاش زمان بیشتری داشتند تا شاید گل خورده را جبران کنند و بازنده نشوند.

 

 

 


درست در ثانیه‌هایی که عصبانیت و ناراحتی در چهره استقلالی‌ها موج می‌زد، لو رفتن یک توپ کافی بود تا محمد نادری مدافع چپ آبی پوشان ناامید از بازگشت تیمش به مسابقه تکلی خشن روی پای میلاد سرلک مدافع حریف برود.

 

 

 

 


این تکل زمینه‌ساز یک جنجال بزرگ بود؛ مهدی ترابی شاکی از تکل نادری به سمت او رفت و درشرایطی که دوربین تلویزیون لحظه‌ای تغییر جهت داد داریوش شجاعیان و  مسعودریگی هم وارد ماجرا شدند.از آن طرف هم احسان پهلوان و بعد ناگهان فرشاد فرجی که بیش از بقیه عصبانی بود و همهمه را تبدیل به دعوا کرد.

 

 


این درگیری ها البته با وساطت بزرگ‌ترهای زمین و به خصوص کریم باقری و نصرالله عبداللهی خاتمه یافت. باقری که همواره در پایان دادن به درگیری ها دستی بر آتش دارد، این بار هم برای اینکه جلوی عواقب خطرناک را برای بازیکنانش بگیرد، سریعا وارد زمین شد و با گرفتن گردن ودهان فرشاد فرجی مانع از آن شد تا بازیکن سرخ‌ها به ادامه جدال لفظی و فیزیکی با ستاره های استقلال بپردازد. به نوعی کریم باقری با گرفتن یار خودی مانع از ادامه پیدا کردن درگیری ها شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


همچنین عبداللهی نیز به کمک فریبرز محمود زاده نماینده فدراسیون و سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ و البته برخی دیگر از مسئولان برگزاری و دست اندرکاران دو تیم بازیکنان را آرام کردند و درگیری پیش آمده بعد از مدتی کوتاه پایان یافت که در این بین فرهاد و فرزاد مجیدی ، محمد دانشگر، محمد مرادمند ، سیدجلال حسینی، صالح مصطفوی ، افشین پیروانی ، داوود فنایی و احسان پهلوان  تلاش زیادی کردند تا داستان به اتمام برسد.

 

 

 

 

 

1602070

 

این هم تصویری از خبرگزاری فارس که فریمی دیگر از درگیری را گرفته و صحنه دعوای فرجی و غلامپور را نشان می‌دهد.

 


اگرچه رییس فدراسیون فوتبال امروز دستور داده تا با خاطیان و عاملان درگیری در دربی برخورد شدید شود و همچنین از کمیته انضباطی فدراسیون هم اخباری مبنی بر محرومیت چند عضو سرخابی شنیده می‌شود اما مرور فریم به فریم درگیری‌ پیش امده از زاویه دوربین سجاد ایمانیان خالی از لطف نیست.

دیدگاه‌ها