کد خبر : 1755707 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 19:55 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

فرایبورگ ۲-۲ بایرن؛ نتیجه زیر سایه رکورد لواندوفسکی

بایرن مونیخ در روزی که روبرت لواندوفسکی با یک رکورد بزرگ برابری کرد مقابل فرایبورگ با نتیجه 2-2 متوقف شد.

فرایبورگ ۲-۲ بایرن؛ نتیجه زیر سایه رکورد لواندوفسکی

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته قهرمانی بایرن مونیخ در رقابت های بوندسلیگا قطعی شد. با این حال باواریایی ها امروز در هفته ماقبل پایانی رو در روی فرایبورگ قرار گرفتند که در نهایت این مسابقه با نتیجه 2-2 پایان یافت.

 

بایرن مونیخ کار را بهتر آغاز کرد و می توانست در همان لحظات ابتدایی بازی توسط لروی سانه به گل اول دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه فرایبورگ عبور کرد.

 

در دقیقه 26 خطای مدافع فرایبورگ روی توماس مولر باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. مطابق انتظار روبرت لواندوفسکی پشت توپ ایستاد و دروازه حریف را باز کرد تا علاوه بر پیش انداختن بایرن به رکورد تاریخی گرد مولر یعنی به ثمر رساندن 40 گل در یک فصل دست یافته باشد.

 

 

1602064

 

1602062

 

 

بعد از گل اول بایرن مونیخ بازی به تعادل کشیده شد و فرایبورگ توانست در دقیقه 29 به گل تساوی دست پیدا کند. روی یک ارسال کرنر مانوئل گولد با یک ضربه سر گلزنی کرد تا نتیجه 1-1 شود.

 

در ادامه نیمه اول نیز حملات بایرن مونیخ نتیجه ای نداد تا بازی در 45 دقیقه ابتدایی با تساوی 1-1 به پایان برسد.

 

 

1602060

 

 

بایرن نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و توانست خیلی زود توسط گنابری به گل دوم دست پیدا کند اما این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

 

در دقیقه 53 بایرن مونیخ بالاخره گل دوم را به ثمر رساند. ارسال خوب توماس مولر به دهانه دروازه با ضربه تمام کننده لروی سانه همراه شد تا نتیجه 2-1 شود.

 

 

1602058

 

 

در دقیقه 77 روبرت لواندوفسکی طی دو مرحله و به شکل هایی باور نکردنی دو موقعیت فوق‌العاده را از دست داد. او ابتدا در مصافی تک به تک با دروازه‌بان حریف مغلوب شد و چند لحظه بعد نتوانست دروازه خالی فرایبورگ را باز کند تا فرصت شکستن رکورد گرد مولر را از دست داده باشد.

 

در دقیقه 81 فرایبورگ توانست کار را به تساوی بکشاند. حرکت خوب کریستین گونتر و ضربه او در زاویه ای تقریباً بسته به تور دروازه بایرن چسبید تا نتیجه 2-2 شود. در ادامه نیز و تغییری در نتیجه حاصل شد تا امتیازات تقسیم شده باشد.

دیدگاه‌ها