کد خبر : 1755729 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 21:53 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش گاسپرینی به قطعی شدن سهمیه آتالانتا

جان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، می‌گوید بعد از قطعی شدن سهمیه حالا آن ها به قهرمانی در کوپا ایتالیا فکر می‌کنند.

واکنش گاسپرینی به قطعی شدن سهمیه آتالانتا

به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا برای قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان اروپای خود به پیروزی در مسابقه امروز برابر جنوا احتیاج داشت و نهایتاً شاگردان جان پیرو گاسپرینی موفق شدند به سختی و با نتیجه 4-3 به این مهم دست پیدا کنند.

 

 

1602044

 

 

گاسپرینی بعد از پیروزی ارزشمند تیمش و قطعی شدن حضور آنها در لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده گفت: " باور این که ما می‌توانیم این کار را در سه فصل متوالی و مخصوصاً این فصل انجام دهیم واقعاً دشوار است چرا که همواره تکرار یک کار امر سخت تری محسوب می شود.

 

بچه ها از ژانویه به بعد واکنش زیادی نشان دادند و با وجود حضور تیم هایی مانند یوونتوس، ناپولی و میلان شرایط بسیار خوبی را رقم زدند. همه این سال‌ها برای ما عالی بوده اند و احتمالا این یکی بهتر از همه بوده است."

 

 

1602088

 

 

گاسپرینی در ادامه پیرامون مسابقه فینال جام حذفی و تقابل با یوونتوس گفت: "کسب یک جام می تواند لحظه تاجگذاری برای تمام کارهایی که در این مدت انجام داده ایم باشد. مردم می‌گویند آتالانتا برنده نمی‌شود اما سه بار حضور متوالی در لیگ قهرمانان اروپا برای باشگاهی مثل ما فوق العاده است. با این حال فارغ از هر چیزی فکر می کنم که ما برنده هستیم."

دیدگاه‌ها