کد خبر : 1755733 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 22:25 | 31.8K بازدید | 1 دیدگاه

یووه 3 - 2 اینتر؛ با چنگ و دندان به دنبال سهمیه

یوونتوس در دیداری تماشایی موفق شد در تورین 2-3 اینتر را مغلوب بکند.

یووه 3 - 2 اینتر؛ با چنگ و دندان به دنبال سهمیه

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در شبی که تقریبا یک نیمه را 10 نفره بازی کرد، با گل دقایق پایانی خوان کوادرادو از روی نقطه پنالتی 2-3 اینتر را شکست داد تا همچنان برای کسب سهیه امیدوار بماند.

 

یوونتوس بازی را هجومی آغاز کرد و در دقایق ابتدای فرصت داشت به گل اول مسابقه نیز دست پیدا بکند، اما ضربه دژان کولوسفسکی در موقعیتی خوب به میلان اشکرینیار برخورد کرد.

 

اما در دقیقه 23 و با خطای متئو دارمیان روی جورجو کیه لینی، داور بعد از بازبینی صحنه حکم به اعلام یک پنالتی برای یوونتوس داد. ضربه کریستیانو رونالدو ابتدا توسط سمیر هندانوویچ مهار شد، اما در ریباند ستاره پرتغالی دروازه اینتر را باز کرد.

 

1602076

 

اما نراتزوری در صدد جبران برآمد و در دقیقه 33 به گل رسید. این بار داور بعد از بازبینی صحنه خطای ماتیس دی لیخت روی لائوتارو مارتینز را اعلام کرد تا روملو لوکاکو پشت توپ قرار گرفته و دروازه یوونتوس را باز بکند.

 

1602096

 

در حالیکه به نظر می رسید نیمه اول با تساوی رو به پایان است، یوونتوس در اوقات تلف شده به گل رسید. روی پاس به بیرون کولوسفسکی، خوان کوادرادو صاحب موقعیت شد و ضربه محکم او بعد از برخورد به مدافعان اینتر تبدیل به گل شد تا یوونتوس با برتری 1-2 راهی رختکن شود.

 

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم کریستن اریکسن فرصت خوبی درون محوطه جریمه یوونتوس برای لائوتارو فراهم کرد، اما ضربه این بازیکن دقیق نبود و از بالای دروازه یوونتوس به بیرون رفت. در دقیقه 57 رودریگو بنتانکور، هافبک اوروگوئه ای یوونتوس با دربافت کارت زرد دوم اخراج شد تا کار این تیم برای حفظ نتیجه دشوار شود.

 

در ادامه جریان بازی اگرچه در دست اینتر بود، اما این تیم قادر به خلق فرصت مهمی روی دروازه یوونتوس نبود. در دقیقه 76 نیکو بارلا از درون محوطه جریمه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه او دقیق نبود و راهی به دروازه ووچیک شزنی نیافت. لحظاتی بعد ماتیس وسینو تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت، اما ضربه سر او را شزنی از روی خط دروازه دفع کرد.

 

اما در دقیقه 82 اینتر به گل تساوی دست یافت. روی ارسال بازیکنان اینتر از سمت چپ بود که جورجو کیه لینی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

 

1602095

 

اما در دقیقه 87 یوونتوس باز هم صاحب یک ضربه پنالتی دیگر شد و در غیاب رونالدو که تعویض شده بود، این بار خوان کوادرادو موفق به باز کردن دروازه اینتر شد.

 

در دقیقه 92 مارسلو بروزوویچ نیز بعد از خطا روی کواداردو و دریافت کارت دوم اخراج شد تا در نهایت یوونتوس 2-3 موفق به شکست اینتر بشود.

دیدگاه‌ها