کد خبر : 1755737 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 22:39 | 27.9K بازدید | 5 دیدگاه

اولین اف ای کاپ تاریخ با امضای راجرز؛

چلسی 0 - 1 لستر ؛ لندن از آبی به ارغوانی

لسترسیتی در دیداری تماشایی چلسی را با یک گل مغلوب کرده و قهرمان جام حذفی شد.

چلسی 0 - 1 لستر ؛ لندن از آبی به ارغوانی

به گزارش "ورزش سه"، تونماس توخل که سال گذشته با پاری سن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان مغلوب شده بود، امشب روی نیمکت چلسی مقابل لستر شکست خورد تا فرصت قهرمانی را باز هم از دست بدهد.

 

لسترسیتی برای اولین بار قهرمان جام حذفی انگلیس شد، پیش از بازی امشب این تیم چار بار به فینال رسیده بود که در هر چهار فینال شکست خورده بود. برندان راجرز به اولین سرمربی پس از الکس فرگوسن تبدیل شد که در جام حذفی انگلیس و اسکاتلند به قهرمانی رسیده است. 

 

حالا چلسی دو هفته دیگر باید در فینال لیگ قهرمانان به مصاف منچسترسیتی برود و توماس توخل امیدوار به تغییر شرایط برابر پپ گواردیولا است.

 

در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی رخ نداد و در دقیقه 15 این لستر بود که می توانست توسط جیمی وارد به گل اول دست یابد، اما ضربه این مهاجم باتجربه به جیمز برخورد کرد.

 

در دقیقه 20 و روی ارسال تیلمانس از یک موقعیت ایستگاهی باز هم این لسترسیتی بود که صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه سر سویونچو راهی به دروازه چلسی نیافت. دقایقی بعد این میسون مونت بود که با گذر از سد سویونچو می توانست دروازه لسترسیتی را باز بکند، اما ضربه او توسط کسپر اشمایکل راهی کرنر شد.

 

1602100

 

در اواسط نیمه اول و روی ارسال تیاگو سیلوا از درون محوطه چلسی صاحب بهترین موقعیت برای زدن گل برتری شد، اما توپ از تیمو ورنر و سزار آسپلیکوئتا گذشت و راهی به دروازه لسترسیتی نیافت.

 

 در اوقات اضافی جیمی واردی با حرکت در محوطه جریمه فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه سر او از کنار دروازه کپا به بیرون رفت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 

چلسی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و خیلی زود فرصت داشت با ارسال انگولو کانته به گل اول دست پیدا کند، اما ضربه سر مارکوس آلونسو در اختیار کسپر اشمایکل قرار گرفت.

 

1602099

 

1602101

 

اما در ادامه لسترسیتی جلو کشید و در دقیقه 63 به گل اول این دیدار دست یافت. یوری تیلمانس پشت محوطه و در فاصله ای قابل توجه با یک ضربه فوق العاده و غیرقابل مهار به گوشه دروازه گل اول لسترسیتی را به ثمر رساند.

 

چلسی سراپا حمله شد و در دقیقه 72 موقعیت بسیار خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه سر بن چیلول از درون محوطه با بدشانسی ابتدا به دست اشمایکل و بعد از به دیرک دروازه لسترسیتی برخورد کرد.

 

در دقیقه 86 میسون مونت در شلوغی درون محوطه لستر فاصله ای تا زدن گل تساوی چلسی نداشت، اما ضربه او را کسپر اشمایکل با یک عکس العمل تماشایی مهار کرد.

 

اما در دقیقه 89 چلسی به گل رسید، اما میلیمتری آفساید بن چیلول اعلام شد تا در نهایت لستر با همان یک گل چلسی را شکست بدهد.

دیدگاه‌ها