کد خبر : 1755741 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 23:30 | 66.1K بازدید | 1 دیدگاه

لزومی به گارد افتخار برای اینتر نبود؛

پیرلو: رونالدو برای اولین بار از تعویض خوشحال شد

آندره آ پیرلو مدعی شد برتری برابر اینتر امیدهای یوونتوس برای رسیدن به لیگ قهرمانان را زنده نگه داشت.

پیرلو: رونالدو برای اولین بار از تعویض خوشحال شد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب در دیداری دشوار و با گل دقایق پایانی خوان کوادرادو 2-3 اینتر را مغلوب کرد تا هنوز برای رسیدن به لیگ قهرمانان امیدوار باشد. آندره آ پیرلو، سرمربی جوان و ایتالیایی یوونتوس در پایان این مسابقه در مورد دلیل تعویض کریستیانو رونالدو و البته فینال کوپا ایتالیا برابر اتالانتا صحبت کرد.

 

آندره آ پیرلو گفت: "برای ما مهم این بود که به پیروزی رسیده و همچنان در هفته آخر امید صعود به لیگ قهرمانان داشته باشیم. با وجود دشواری های این دیدار در نهایت به پیروزی رسیدیم. آیا قهرمانی در کوپا ایتالیا آینده من را تغییر می دهد؟ نه، هنوز زمان زیادی وجود دارد، این بازی بسیار مهم بود و از فردا برای فینال آماده می شویم.

 

1600846

 

عدم تشکیل گارد افتخار برای اینتر؟ در 9 سال اخیر چنین اتفاقی برای یوونتوس رخ نداده بود. بازیکنان سمپدوریا در دیدار گذشته برابر اینتر این کار را انجام دادند و به نظرم کافی بود. هیچ اجباری در مورد این موضوع وجود نداشت و در 9 سال اخیر کسی برای یوونتوس گارد افتخار تشکیل نداده بود.

 

من فکر می کنم گروه خوبی در اختیار داریم و این بازیکنان هنوز حرف های زیادی برای گفتن دارند. البته شاید برخی از آنها کم تجربه باشند. ما در این فصل امتیازات زیادی را از دست دادیم، اما هنوز هم امکان پیشرفت وجود دارد. بارها شرایط بازی های یوونتوس خوب پیش نرفت و اتفاقات باعث تعجب ما نیز می شد. شاید مانند گذشته میل به کسب موفقیت وجود نداشت که این موضوع بعد از 9 سال قهرمانی پیاپی طبیعی بود.

 

تعویض کریستیانو رونالدو؟ شاید این اولین بار بود که رونالدو از تعویض شدن خوشحال شد، زیرا او مجبور بود بدون هدف در میدان دوندگی داشته باشد. ما ده نفره بودیم و برای نیاز به تغییر حس می شد. "

دیدگاه‌ها