کد خبر : 1755745 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 23:50 | 18K بازدید | 1 دیدگاه

توخل: ناراحت هستیم، اما عصبانی نه

توماس توخل، سرمربی چلسی علیرغم شکست در فینال از عملکرد تیمش رضایت دارد.

توخل: ناراحت هستیم، اما عصبانی نه

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز با یک گل در فینال جام حذفی مغلوب لسترسیتی شد تا توماس توخل فرصت کسب اولین عنوان قهرمانی با این تیم را از دست بدهد. این سرمربی آلمانی در پایان مسابقه در مورد عملکرد تیمش صحبت کرده و مدعی شد چلسی در دیدار امشب بدشانس بوده است.

 

توماس توخل گفت: "ما ناامیدیم، اما بابت عملکردی که امشب ارائه دادیم عصبانی نیستیم. من فکر می کنم چنین نمایشی برای برنده شدن کافی است و تصور می کنم امروز ما بدشانس بودیم  و شما برای پیروز شدن به تحرک، تصمیم گیری های درست، برتری در جزئیات و داور احتیاج دارید.

 

1601604

 

من فکر می کنم ما به خوبی دفاع کردیم و با پرس خوب، اجازه ضد حمله به یکی از بهترین تیم های اروپا از این حیث را ندادیم. ما در نیمه نخست یک موقعیت خوب داشتیم که سزار آسپلیکوئتا آن را تبدیل به گل نکرد و در نیمه دوم بازی را کنترل کردیم. از هیچ دروازه ما باز شد و البته ضربه تیلسمان یک گل فوق العاده و البته کمی هم از روی خوش شانس بود. یک موقعیت خوب را هم میسون مونت از دست داد و در کل امروز بدشانس بودیم.

 

هند بازیکنان لستر در صحنه گل؟ آن صحنه رو ندیدم، اما دستیارم روی نیمکت آن اتفاق رو دید و بازیکنانم معتقد بودند که هند صورت گرفته است.

 

هیچ بازیکنی وجود ندارد که هرگز نباخته باشد. ما یک جام را از دست دادیم و از این بابت ناراحتیم، اما حالا رقابت های دیگری پیش روی ماست. اگر یک گل دیرهنگام به ثمر می رساندیم در مورد عملکردان به شکل دیگر صحبت می شد. ما آرامش خود را حفظ کرده و ما مقابل جیمی واردی و ایهاناچیو بسیار خوب عمل کردیم، از نحوه دفاع تیمی رضایت دارم."

دیدگاه‌ها