کد خبر : 1755753 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 00:51 | 51.2K بازدید | 9 دیدگاه

بازی تمام شد بچه ها!

کری بامزه بشیکتاشی ها بعد از قهرمانی (عکس)

تیم بشیکتاش پس از سه سال انتظار بار دیگر به مقام قهرمانی سوپر لیگ ترکیه دست یافت.

کری بامزه بشیکتاشی ها بعد از قهرمانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رقابت قهرمانی سوپر لیگ ترکیه در هفته پایانی، رقابت نفس گیر و هیجان انگیزی بود؛ بشیکتاش، گالاتاسرای و فنرباحچه سه تیم بزرگ فوتبال ترکیه هر سه در شب پایانی شانس قهرمانی داشتند؛ عنوانی که در نهایت به بشیکتاش رسید.

 

شاگردان یالچین که در دو هفته پایانی بازی های خود را با شکست پشت سر گذاشته بودند، در هفته پایانی موفق شدند حریف خود گُزتپه را با نتیجه دو بر یک شکست داده و با 84 امتیاز و یک تفاضل گل بیشتر نسبت به گالاتاسرای 84 امتیازی به مقام قهرمانی سوپر لیگ ترکیه دست یابند. فنرباحچه نیز با 82 امتیاز به مقام سوم مسابقات دست یافت.

 

1602153

 

1602154

 

به این ترتیب رقابت مثلث مخوف فوتبال ترکیه (اوچ بویوک) این بار به کام بشیکتاش پایان یافت، رقابتی که در مجموع 56 قهرمانی از 62 قهرمانی سوپر لیگ ترکیه را به خود اختصاص داده است؛ این شانزدهمین قهرمانی بشیکتاش بود که این تیم را یک قدم دیگر به دو رقیب دیرینه خود گالاتاسرای (22 قهرمانی) و فنرباحچه (19 قهرمانی) نزدیک تر شود.

 

اکانت های رسمی باشگاه بشیکتاش در توئیتر، فیسبوک و اینستاگرام با انتشار یک پست مشترک بعد از قهرمانی امشب، حسابی برای دو رقیب دیرینه این باشگاه کری خواندند. در این پست دو کودک در حالی که لباس های گالاتاسرای و فنرباحچه را به تن دارند، مقابل صفحه تلویزیون در حال انجام یک بازی نوستالژیک هستند که چند ثانیه بعد با پیام گِیم اُوِر معروف این بازی مواجه می شوند. بعد از این پیام در حالی که دو کودک همچنان چشم به صفحه تلویزیون دوخته اند، این پیام ظاهر می شود: "بازی تمام شد بچه ها، الان زمان حقیقت است..."

دیدگاه‌ها