کد خبر : 1755754 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 01:09 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

راجرز: این روزی تاریخی برای لستر است

برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی، قهرمانی تیمش در رقابت های جام حذفی انگلیس را تاریخی و لحظه‌ای غرور آمیز برای این باشگاه توصیف کرد.

راجرز: این روزی تاریخی برای لستر است

به گزارش "ورزش سه"، لسترسیتی که بعد از 52 سال به فینال جام حذفی رسید، موفق شد با تک گل یوری تیلمانس، چلسی را شکست بدهد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند. این نتیجه در حالی رقم خورد که شاگردان توماس توخل  در دقیقه 90 به گل رسیدند اما VAR این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

این دیدار را 22 هزار هوادار دو تیم از نزدیک تماشا کردند و راجرز اعلام کرد که حضور تماشاگران تیمش، این قهرمانی را به اتفاقی ویژه ترتبدیل کرد.

او به خبرنگاران گفت:" خیلی احساس غرور می کنم. این روزی تاریخی برای باشگاه لستر است؛ قهرمانی در اف ای کاپ برای اولین بار در تاریخ و واضح است که یک روز ویژه.

 

1602156

 

برای بازیکنان بسیار خوشحالم. آنها در این دیدار بسیار شجاع بودند. همینطور برای هواداران که در 4 فینال شکست خوردند. و برای مالک باشگاه و خانواده اش. قهرمانی در اف ای کاپ رویای آنها بود و ما توانستیم این جام را به دست بیاوریم.

فکر می کنم بازی خیلی خوبی بود؛ یک فینال کلاسیک اف ای کاپ. ما مقابل فینالیست چمپیونزلیگ بازی کردیم؛ بنابراین می دانستیم که بازی دشواری است. ما به دردسر افتادیم اما فکر می کنم شایسته پیروزی بودیم. ما خیلی خوب آنها را تحت فشار گذاشتیم و بازی را به سمتی از زمین که می خواستیم، بردیم و وقتی صاحب توپ بودیم، شجاعت مان را نشان دادیم.

 

1602157

 

ما در سراسر بازی یک تهدید واقعی برای آنها بودیم و وقتی 1-0 پیش افتادیم...یوری تیلمانس چه گل فوق العاده ای زد. و باید از کاسپر اشمایکل هم نام ببرم که یک سیو عالی که از یک دروازه بان بزرگ انتظار می رود را نشان داد. بازیکنان عالی دفاع کردند تا دروازه مان را بسته نگه داریم."

راجرز که پیش از این هدایت لیورپول و سلتیک را برعهده داشت، تاکید کرد که بخشی از انگیزه‌اش برای پیوستن به لستر، پایین کشیدن قدرت های سنتی لیگ برتر بود:" هرجامی که می برید، ویژه است. این هفتمین فینال من بود و خوشبختانه من توانستم در همه آنها پیروز شوم. اما تنها با بازیکنانی شجاع می توانید به این هدف برسید.

از جنبه شخصی خوشحالم که با لستر به این قهرمانی رسیدم و بیشتر از این خوشحالم که شادی را در چهره هواداران می بینم.

آمدن به لستر برای من چالش بزرگی بود. آیا می توانستم با تیمی خارج از بیگ سیکس، می توانستم آن تیم های بالاتر را به چالش بکشم؟ ما همیشه از نظر مالی پشت سر آنها خواهیم بود اما آیا می توانیم رقابت کنیم، می توانیم نمایش های خوبی داشته باشیم و مانند امروز می توانیم تاریخ ساز شویم؟ خوشبختانه توانستیم این کار را بکنیم."

دیدگاه‌ها