کد خبر : 1755783 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:08 | 32.5K بازدید | 4 دیدگاه

حرکت بحث برانگیز دنیل آمارتی؛

شادی جنجالی ستاره لستر در رختکن پس از قهرمانی

با انتشار فیلمی از رختکن لستر پس از پیروزی در فینال FA Cup، دنیل آمارتی، ستاره این تیم، ممکن است حسابی به دردسر بیفتد.

شادی جنجالی ستاره لستر در رختکن پس از قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، دنیل آمارتی، هافبک لستر، پس از انتشار فیلمی از خوشحالی پس از قهرمانی لستر در رختکن ممکن است حسابی به دردسر افتاده باشد. آمارتی در این فیلم پرچم باشگاه چلسی را به زمین می اندازد و به این ترتیب اکنون ممکن است به دشمن شماره یک آبی ها تبدیل شده باشد.

شب گذشته لستر توانست با نمایشی درخشان در استادیوم ومبلی لندن و در بازگشت 21 هزار تماشاگر به ورزشگاه 1-0 شاگردان توماس توخل را شکست دهد، آن هم با گل یوری تیلمانس که یکی از بهترین گل های تاریخ این رقابت ها نام گرفت.

 

1602222

 

این نخستین قهرمانی لستر در جام حذفی در تاریخ این باشگاه بود و به نظر می رسید که بازیکنان این تیم پس از این پیروزی تاریخی، در جشنی که در رختکن لستر برپا شد از شدت خوشحالی از خود بیخود شده اند.

پس از برپایی جشن پیروزی در زمین و دریافت مدال ها و بالای سر بردن جام، بازیکنان و کارکنان لستر در رختکن به شادی و پایکوبی پرداختند و وسلی فوفانا، مدافع این تیم، نیز در اینستاگرام خود به صورت لایو این جشن و سرور را پخش می کرد.

 

1602220

 

در این تصاویر همچنین آمارتی دیده می شود که پرچم چلسی را بر می دارد و پس از نشان دادن آن رو به دوربین آن را به پشت سرش و روی زمین پرتاب می کند.

 

1602219

 

فوفانا که در این بازی 90 دقیقه به میدان رفته بود سپس با خنده دوربین را بر می گرداند و تصویربرداری را قطع می کند.

 

1602224

 

پرچم تیم ها به صورت سنتی پیش از آغاز هر بازی بین دو حریف رد و بدل می شود و تیم ها این پرچم ها را به عنوان یادگاری از مسابقات‌شان نگه می دارند. این عمل نشانی از احترام دو باشگاه به یکدیگر است و این پرچم های کوچک معمولا قاب گرفته شده و به یادگار می مانند.

این حرکت آمارتی، به شدت از سوی هواداران چلسی مورد نقد و حمله قرار گرفت و  ممکن است برای او در لستر نیز مشکلاتی به وجود بیاورد.

 

1602218

 

یکی از هواداران توییت کرد: "بی کلاسی"

 

1602225

 

دیگری نوشته: "من از چلسی متنفرم اما این حرکت اشتباهی بود. این رسما زیادی بود."

 

1602226

 

"توهین‌آمیز بود."

 

1602227

 

"توهین غیرضروری"

 

1602229

 

"حرکتی توهین‌آمیز. در فیرپلی صفر گرفتید. هنوز باورم نمی شود بازیکنی که رفتارش نماینده باشگاه است، چنین کاری کرده..."

 

آمارتی که در این فصل در 17 بازی در تمام رقابت ها برای لستر به میدان رفته، در دیدار فینال جام حذفی برابر چلسی روی نیمکت بود و فرصت بازی پیدا نکرد.

 

 

دیدگاه‌ها