کد خبر : 1755802 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 11:41 | 54.1K بازدید | 41 دیدگاه

آل‌کثیر، ترابی یا ...؛

محبوب‌ترین بازیکن پرسپولیس کیست؟

با گلزنی در دربی، می‌شود گفت که مجموعه درخشش آل‌کثیر برای پرسپولیس از زمان حضورش در جمع سرخ‌پوشان تکمیل شده است.

محبوب‌ترین بازیکن پرسپولیس کیست؟

به گزارش "ورزش سه" بعد از درخشش در رقابت‌های حذفی لیگ قهرمانان آسیا که البته منجر به حضور عیسی آل‌کثیر در مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا نشد و او به دلیل شادی جنجالی که داشت نتوانست تیمش را در بازی فینال همراهی کند، مهاجم جنوبی پرسپولیس به دنبال فرصت جبران بود تا بتواند به محبوبیت خود در جمع هواداران پرسپولیس بیفزاید.

 

به نظر گلزنی در دربی فرصت طلایی برای او بود، هم انگیزه‌های شخصی بابت اتفاقات فصل گذشته مقابل استقلال داشت و هم این‌که می‌خواست محبوبیت خود را بیشتر کند؛ گلزنی که برای او اتفاق هم افتاد و توانست روی ریباند شوت مغانلو با جای‌گیری عالی توپ را به تور دروازه استقلال بدوزد و چهره قهرمان دربی 95 نام گیرد.

 

او حالا پس از درخشش در آسیا، در لیگ هم این‌چنین با گلزنی در دربی عملکرد خوبی داشته تا به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان فعلی پرسپولیس بدل شود؛ البته شاید هم محبوب‌ترین. در حال حاضر بازیکنانی چون سیدجلال حسینی، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر محبوب‌ترین چهره‌ها در میان هواداران پرسپولیس هستند و بدون‌شک مهاجم جنوبی سرخ‌پوشان در تکاپو برای آن است تا بتواند محبوبیت خود در بین این ستاره‌ها را بیشتر کند. شاید مرحله بعدی، گلزنی در مسیر قهرمانی پرسپولیس در لیگ و جام حذفی باشد و درخشش ادامه‌دار در لیگ قهرمانان آسیا.

 

 

دیدگاه‌ها