کد خبر : 1755825 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 12:47 | 31.6K بازدید | 3 دیدگاه

بازهم دربی پایتخت؛ نبرد فوق‌حساس م.ت - ف.ک

دو تیم وابسته به کارخانه‌های خودروساز فوتبال ایران دیگر دربی هفته بیست و سوم را برگزار می‌کنند.

بازهم دربی پایتخت؛ نبرد فوق‌حساس م.ت - ف.ک

به گزارش "ورزش سه" در روز پایانی هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران هم قرار است دربی در پایتخت برگزار شود، البته از حیث هواداری این دربی قابل مقایسه با شهرآورد سرخابی‌ها نیست اما به لحاظ اهمیت جدولی، اهمیت بسیار بالایی دارد.

 

تقابل پیکان و سایپا دو تیم وابسته به کارخانه‌های خودروسازی در فوتبال ایران، که برای سایپایی‌ها با توجه به موقعیت‌شان در جدول بسیار حائز اهمیت است، چرا که از دست دادن امتیاز می‌تواند سایپا را در مسیر سقوط به لیگ یک قرار دهد.

 

رویارویی فراز کمالوند و مهدی تارتار از دیگر جذابیت‌های این مسابقه است؛ دو سرمربی باتجربه فوتبال ایران که تیم‌هایشان سبک بازی مشابه هم دارند و سخت امتیاز از دست می‌دهند.

 

کمالوند و تارتار که در تیم‌های مختلفی در لیگ برتر حضور پیدا کرده‌اند و هر دویشان سابقه‌ی حضور در گسترش فولاد تبریز را دارند؛ بهترین دوران فراز کمالوند در گسترش فولاد در لیگ برتر بوده و از سوی دیگر روزهای درخشان تارتار در لیگ برتر هم با پارس جنوبی جم و نفت مسجدسلیمان بوده است.

 

حالا باید دید در این تقابل حساس و حیثیتی، کمالوند در دومین تجربه حضور روی نیمکت سایپا موفق به کسب اولین پیروزی می‌شود و تیمش را از مهلکه خطر سقوط به لیگ یک نجات می‌دهد یا تارتار در ادامه نتایج خوب خود با پیکان می‌تواند برنده دربی باشد و بالاتر از تراکتور خود را به جایگاه هفتم جدول برساند.

دیدگاه‌ها