کد خبر : 1755833 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 13:18 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

هشت بازیکن برای دو پست؛

کلوپ: مطمئن نیستیم فن‌دایک در پیش‌فصل با ما باشد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، درباره برنامه این تیم برای خط دفاع خود در فصل بعد صحبت کرده است.

کلوپ: مطمئن نیستیم فن‌دایک در پیش‌فصل با ما باشد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در این فصل با توجه به مصدومیت های متعدد بازیکنانش اغلب در خط دفاع خود با کمبود بازیکن مواجه بود اما فصل بعد قرمزها مشکلی کاملا متفاوت خواهند داشت؛ لیورپول در فصل 22-2021 برای دو پست دفاع خود هشت بازیکن در اختیار دارد!

همچنین در فصل نقل و انتقالات نیز بازیکنان دفاعی دیگری به جمع قرمزها اضافه خواهند شد، از جمله ابراهیما کوناته، مدافع لایپزیش، که گفته می شود مدت ها است لیورپول به دنبال امضای قرارداد با او است.

گزینه خرید اوزان کاباک را هم باید در نظر گرفت. ستاره ملی پوش ترکیه مایل است تا به حضور خود در آنفیلد و در کنار بازیکنانی چون ویرژیل فن دایک، جو گومز، جوئل ماتیپ، بن دیویس، نت فیلیپس، ریس ویلیامز و سپ فن دن برگ ادامه دهد.

 

1602317

 

کلوپ در پاسخ به این سوال که وقتی همه مصدومان لیورپول آماده بازی شدند، او چگونه قرار است ستاره های نوظهوری مثل کاباک، فیلیپس و ویلیامز را راضی نگه دارد، گفت: "بچه ها فوق العاده کار کردند.

اوزان به ما اضافه شد و عالی برای ما بازی کرد. متاسفانه الان مصدوم شده است. ناتان فیلیپس هم همینطور. ریس بیشتر در چمپیونزلیگ بازی کرد چون فیلیپس در لیست بازیکنان نبود. حالا آنها با هم بازی می کنند و عملکرد خیلی خوبی در پیروزی 4-2 برابر منچستریونایتد داشتند. خیلی بازی آنها را دوست داشتم.

امسال حرفه دو بازیکن را به خوبی رقم زد که خیلی عالی است. هر دو دوران حرفه ای خوبی را پیش رو خواهند داشت، که البته وقتی در آکادمی هر باشگاهی باشید، چندان قطعی نیست. آنها نشان داده اند که چقدر خوب هستند و همه چیز در آینده هم خوب خواهد بود.

 

1602315

 

فصل جدید ما در تابستان آغاز خواهد شد و هنوز مطمئن نیستیم که فن دایک، گومز و ماتیپ بتوانند پیش فصل را با ما شروع کنند. پسرها اینجا خواهند بود.  به چندین مدافع میانی نیاز خواهیم داشت، روی چیزهای مختلفی کار می کنیم و بعد پله پله بقیه بچه ها هم باز خواهند گشت.

انتخاب بازیکنان تیم بر اساس عملکردی است که در تمرینات و در بازی ها دارند. در همیشه باز است. من یک شبه کور نخواهم شد که نتوانم عملکرد خوب را ببینم و تشخیص دهم.

اینکه این بچه ها چطور به تیم کمک کردند خیلی عالی است. سطح تمرکزی که در بازی برابر یونایتد نشان دادند فوق العاده بود. بازی مقابل این چهار مهاجم یونایتد اصلا آسان نیست. چهار بازیکن دفاع ما خیلی خوب از پس آنها بر آمدند. مخصوصا با کلی صحبت خیلی خوب خط دفاع را هدایت کردند. ریس ذاتا در زمین بازی خیلی حرف می زند، که این موضوع به ما کمک می کند. من از شیوه ای که خط دفاع‌مان را سازماندهی کردیم خیلی راضی هستم."

 

دیدگاه‌ها