کد خبر : 1755846 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 15:02 | 42.2K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای اکیپ:

PSG جانشین امباپه را مشخص کرد؛ لواندوفسکی!

روبرت لواندوفسکی تصمیم به جدایی از بایرن گرفته و از پی اس جی نیز پیشنهاد خوبی دارد. او می تواند بهترین جانشین برای کیلیان امباپه باشد.

PSG جانشین امباپه را مشخص کرد؛ لواندوفسکی!

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک روبرت لواندوفسکی طی فصول اخیر بهترین بازیکن بایرن مونیخ و یکی از با کیفیت ترین ستاره های دنیای فوتبال بوده است. او فصل گذشته با باواریایی‌ها شش گانه معروف را به دست آورد و یکی از مهمترین بازیکنان تیم هانسی فلیک در راه کسب این افتخار بزرگ بود.

 

 

1602003

 

 

ستاره لهستانی در فصل جاری نیز غیرقابل توقف ظاهر شد ولی اخیرا در جریان بازی‌های ملی دچار مصدومیت شد و دو بازی حساس بایرن مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان را از دست داد؛ اتفاقی که می‌توان گفت در حذف شاگردان هانسی فلیک از چمپیونزلیگ تاثیرگذار بود.

با این حال لواندوفسکی بعد از بازگشت از مصدومیت نیز گلزنی کرد تا با 40 گل زده شانس اصلی کسب کفش طلای این فصل تلقی شود و با رکورد افسانه ای گرد مولر در بوندسلیگا نیز برابری کند. این شاید آخرین فصل لواندوفسکی در بایرن هم باشد.

 

 

1599445

 

 

دو هفته پیش اسکای اسپورتس مدعی شد فرم فوق العاده مهاجم لهستانی علاقه چندین باشگاه بزرگ اروپایی به او را در پی داشته و حتی آنها با لواندوفسکی تماس هایی برقرار کرده‌اند. یکی از این باشگاه ها پاری سن ژرمن است که با توجه به عدم تمدید قرارداد کیلیان امباپه و احتمال از دست دادن او، به دنبال یافتن بهترین جانشین برای ستاره 22 ساله خود است.

لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی هیچ گزینه ای را بهتر از لواندوفسکی نمی داند و معتقد است با پول حاصل از فروش امباپه به رئال مادرید، قادر به پرداخت رقم مورد نظر بایرن مونیخ برای ستاره لهستانی خواهند بود.

 

 

1602349

 

 

امروز همچنین نشریه اکیپ گزارش داد که لواندوفسکی پس از تعمق بسیار به این نتیجه رسیده که بهتر است پس از شش سال بازی برای بایرن، چالشی جدید را تجربه کند و  تابستان پیش رو بهترین زمان برای جدایی است. در واقع پیوستن به پی اس جی و کمک به این تیم برای فتح نخستین قهرمانی چمپیونزلیگ، می تواند جذاب ترین چالش برای او باشد.

انتقالی که اگر نهایی شود، کمک می کند رئال مادرید نیز به کیلیان امباپه برسد. به همین دلیل رئال بدون شک از انتقال لواندوفسکی به پاریس استقبال خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها