کد خبر : 1755853 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 14:38 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

چالش قهرمانی رئال برابر عجیب ترین تیم لالیگا

اتلتیکو بیلبائو شاید عجیب ترین تیم لالیگا باشد، تیمی که قدرت های بزرگ را شکست می دهد ولی برابر تیم های قعر جدولی تسلیم می شود.

چالش قهرمانی رئال برابر عجیب ترین تیم لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیک بیلبائو پس از روی کار آمدن مارسلینو گارسیا تورال خیلی زود توانست فاتح سوپرکاپ اسپانیا شود. شوک ناشی از آمدن مارسلینو مثبت بود و این تیم ابتدا رئال را 2-1 در نیمه نهایی شکست داد و سپس در فینال بارسا را 3-2 مغلوب کرد.

 

 

1580751

 

 

بیلبائو پس از 36 بازی و با کسب 46 امتیاز در رده نهم قرار دارد؛ نه دغدغه سقوط دارد و نه مدعی کسب سهمیه است. باسکی ها بدون فشار امشب میزبان رئال مادرید هستند و در صورتی که بتوانند این تیم را متوقف کنند، احتمالا اتلتیکو را به سمت قطعی کردن قهرمانی اش سوق خواهند داد. اتلتیکو اگر امشب اوساسونا را شکست دهد و رئال برابر بیلبائو امتیاز از دست بدهد، سرنوشت قهرمان لالیگا مشخص خواهد شد.

 

 

 

1568542

 

بیلبائو فصل جاری نشان داده است که هر چقدر برابر تیم های بزرگ خوب و مسلط نشان می دهد، برابر تیم های ضعیف و نیمه پایین جدول تسلیم بوده است. بیلبائو اتلتیکو را اخیرا در سن مامس شکست داد و از سویا تیم چهارم جدول نیز در دو بازی رفت و برگشت 4 امتیاز گرفت. 

باسکی ها البته در لالیگا بازی های خود را به رئال و بارسا باخته اند ولی امشب بدون شک حریفی خطرناک برابر رئال خواهند بود و شاید خاطره پیروزی در سوپرکاپ را تکرار کنند. 

 

دیدگاه‌ها