کد خبر : 1755854 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 15:43 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

کعبی: با افشاریان توقع بیشتری از داوری‌ها می‌رود

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید در ادامه لیگ باید با تمرکز بیشتری قضاوت کنند چرا که همه تیم‌ها از نتایج همه بازی‌ها نفع و ضرر می‌بینند و این نتایج در جایگاه پایانی‌شان تاثیرگذار است.

کعبی: با افشاریان توقع بیشتری از داوری‌ها می‌رود

به گزارش ورزش سه، حسین کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره دیدار فولاد و نساجی مازنداران گفت: یک زمان است شما بد بازی می‌کنید و می‌بازید که حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند اما حق ما در این دیدار باخت نبود. تیم نساجی تیم قابل احترامی است اما به اعتقاد من حداقل نتیجه عادلانه این بازی مساوی بود. حتما اگر کمک داور در دقیقه 88 گل سالم ما را آفساید اعلام نمی‌کرد همین نتیجه هم در پایان ثبت می‌شد. حتی داور در دقیقه 85 با توجه به نظر کارشناسان داوری باید بازیکن حریف را اخراج می‌کرد. این اشتباه‌ها دو سال است که در آنجا اتفاق می‌افتد که مشکلی نیست اما الان با آمدن آقای افشاریان توقع‌ها بیشتر شده و امیدوارم از این به بعد همه چیز خوب پیش برود و اشتباه‌های داوری هم کمتر شود.

 

وی افزود: در صحنه آفساید و خطای بازیکن حریف، اشتباه کمک داور کاملا مشخص بود و حتی بعد از بازی هم در فرودگاه داور بخاطر این اشتباه از تیم ما عذرخواهی کرد. در این هفته‌های حساس اشتباه داوران می‌تواند سرنوشت یک تیم را بطور کامل تغییر دهد. در این هفته‌ها داوران باید با تمرکز بیشتری قضاوت کنند. اینکه ما می‌خواهیم داوری‌ها بهتر و کم‌ اشتباه‌تر باشد فقط به سود و نفع تیم ما نیست بلکه بازی‌های ما در لیگ و جام حذفی و نتایجی که در پایان ثبت می‌شود به خیلی از تیم‌های دیگر هم ربط دارد. امیدوارم همه چیز از این به بعد بهتر پیش برود. دوست نداریم حق هیچ تیمی ضایع شود و باید در پایان مسابقات همه تیم‌ها در جایگاهی قرار بگیرند که شایسته آن هستند.

 

کعبی با اشاره به عشق و علاقه مردم مازندران به فوتبال و بویژه تیم نساجی گفت: باید به این عشق و علاقه مقدس و ستودنی احترام گذاشت. اولین کاری هم که باید برای تعظیم به این همه احساسات پاک انجام داد،‌ فراهم کردن زیرساختها برای باشگاه خوب نساجی است. واقعا وضعیت این استادیوم اندازه بزرگی مردم استان مازندران نیست و باید یک استادیوم در حد نام مازندران وجود داشته باشد. یا حداقل فعلا چمن تعویض شود چون الان در این زمین گرانول زیادی ریخته شده است. ما یا سایر تیم‌ها یک بازی در این زمین انجام می‌دهیم و بازیمان تمام می‌شود اما نساجی مجبور است نیمی از لیگ را در این زمین بازی کند و این وضعیت کار بازیکنان خوب این تیم را خراب می‌کند و به تلاش‌های مسئولان باشگاه ضربه وارد می‌کند. امیدوارم مسئولان فوتبال مازندران فکری اساسی برای زمین وطنی کنند و فصل آینده این تیم در شرایط بهتری از تیمهای دیگر میزبانی کند و در لیگ به میدان برود.

 

دیدگاه‌ها