کد خبر : 1755887 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 19:11 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

تقدیم دسته گل به حریف علیه پیروزی بزرگ؛

غفلت بزرگ مسی‌ها بعد از گل سریع

مس رفسنجان در شرایطی پیروزی خود مقابل سپاهان را از دست داد که مدافعان این تیم اشتباهات سریالی را مرتکب شدند.

غفلت بزرگ مسی‌ها بعد از گل سریع

به گزارش "ورزش سه" ضربه سر تماشایی محمدرضا سلیمانی در دقیقه 9 نوید یک روز رویایی برای نارنجی‌پوشان مس در نقش‌جهان را می‌داد و آن‌ها به دنبال کسب سه امتیاز حساس خارج از خانه مقابل یکی از مدعیان قهرمانی لیگ بیستم بودند، اما در ادامه شرایط بازی به شکل غیرقابل تصوری پیش رفت و شاگردان نویدکیا کامبکی هیجان‌انگیز را مقابل مس در خانه رقم زدند.

 

کامبکی که محصول مشترک درخشش طلایی‌پوشان اصفهانی با ضعف خط دفاعی مس بود؛ طوفان شاگردان نویدکیا در 13 دقیقه نتیجه‌ای فوق‌العاده را به سود سپاهان روی اسکوربورد ورزشگاه نقش‌جهان برد. چهار بر یک به سود سپاهان. گل اول سپاهانی‌ها روی یک خروج اشتباه و یارگیری ضعیف مدافعان، ماحصل ارسال کرنر سروش رفیعی و ضربه سر گئورگی ولسیانی به دست آمد.

 

دفع ناقص و اشتباه وحشتناک حسن جعفری، تقدیم گل دوم به سپاهان بود که با هوشیاری بالای محمدرضا حسینی به ثمر نشست؛ در ادامه خط دفاعی مس که انسجام خود را کاملا از دست داده بود، روی اشتباهات سریالی موقعیت گل سوم را تقدیم سپاهان کرد و امید نورافکن با شوتی تماشایی دروازه مس را برای سومین‌بار فرو ریخت. در دقیقه 39 هم تیر خلاص به مس در نیمه اول زده شد و ارسال عرضی دانیال اسماعیلی‌فر از مقابل خط دفاعی مس و سروش رفیعی گذشت و در مقابل دروازه خالی به شهباززاده رسید و او تکمیل‌کننده پیروزی تیمش در نیمه اول بود. 

 

نکته مهم درباره خط دفاعی مس رفسنجان این‌که امروز آن‌ها مسیح زاهدی مدافع میانی خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و غیبت او، به شدت در کار دفاعی مسی‌ها نمایان بود و نگذاشت سوغات شیرین مس از اصفهان به رفسنجان به سلامت برسد و خیلی زود روند بازی تغییر کرد.

دیدگاه‌ها