کد خبر : 1755898 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 19:39 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

کورس قهرمانی لالیگا امشب تمام می شود؟

اگر نتایج مطابق میل دیگو سیمئونه پیش برود، اتلتیکو مادرید می تواند همین امشب قهرمان لیگ شود.

کورس قهرمانی لالیگا امشب تمام می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، اگر روخی بلانکوس در دیدارهای همزمان اوساسونا را شکست دهند و رئال مادرید نیز موفق به کسب پیروزی در دیدار دشوار مقابل بیلبائو در سن مامس نشود، اتلتیکو در فاصله یک هفته به اتمام فصل عنوان قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.

 

اما در صورتی که اتلتیکومادرید در مسابقه امشب خود موفق به کسب سه امتیاز نشود و از آن سو رئال نیز بیلبائو را مغلوب کند، همه چیز به هفته آخر کشیده خواهد شد. در هفته پایانی اتلتیکو مقابل رئال وایادولیدی قرار می گیرد که احتمالا هنوز برای ماندن در لالیگا مبارزه می کند و در سوی دیگر رئال مادرید میزبان ویارئال است.

 

1601189

 

رئال مادرید در صورتی قهرمان می شود که آنها در هر دو بازی خود پیروز شده و امیدوار باشند اتلتیکو در یکی از دو دیدار پیش رو مساوی کند، زیرا در بازی های مستقیم رئال مادرید شرایط بهتری دارد و در صورت تساوی امتیازات، عنوان قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.

 

اما بارسلونا تنها در صورت شکست سلتاویگو در دیدار امشب در استادیوم نوکمپ و باخت اتلتیکو مقابل اوساسونا، از نظر ریاضی در هفته پایانی شانس قهرمانی خواهد داشت. اگر شاگردان سیمئونه اوساسونا را شکست دهند، لیگ برای بارسلونا به پایان می رسد. برای قهرمانی در لالیگا، بارسا باید در هر دو بازی خود پیروز شده و امیدوار باشد رئال مادرید یک شکست و اتلتیکو یک باخت و یک تساوی متحمل شوند که اتفاقی بسیار بعید است. این در حالیست که تنها دو هفته پیش آنها می توانستند با پیروزی مقابل گرانادا به صدر جدول برسند.

 

1600535

دیدگاه‌ها