کد خبر : 1755900 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 20:11 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

یک نام غیرمنتظره در لیست تیم ملی برزیل

دنی آلوس، مدافع باتجربه برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2022 به اردوی تیم ملی این کشور دعوت شده است.

یک نام غیرمنتظره در لیست تیم ملی برزیل

به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوس بعد از ارائه عملکردی درخشان در فصل جاری در ترکیب سائوپائولو، دوباره به اردوی تیم ملی برزیل دعوت شد. دنی آلوس 38 ساله آخرین بار در اکتبر 2019 برای تیم ملی برزیل به میدان رفته و در اوایل همان سال جایزه توپ طلا و لقب بهترین بازیکن رقابت های کوپا آمه ریکا را دریافت کرد. تیم ملی برزیل در ابتدای ماه ژوئن در رقابت های انتخابی جام جهانی مقابل اکوادور و پاراگوئه قرار خواهد گرفت و دنی آلوس می تواند دوباره لباس زرد رنگ سلسائو را بر تن بکند.

 

1602397

 

تیم ملی برزیل پس از کسب پیروزی در چهار مسابقه اول خود در صدر جدول رده بندی قرار داشته و در شرایط بسیار خوبی برای صعود زودهنگام به رقابت های جام جهانی 2022 قرار دارد. بعد از این مسابقات، دیدارهای کوپا آمه ریکا آغاز می شود و شاگردان تیته در مرحله گروهی به مصاف کلمبیا، ونزوئلا، اکوادور و پرو خواهند رفت.

 

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل در مورد این تصمیم گفت: "دنی آلوس در شرایط خوبی قرار داشته و سابقه زیادی در تیم ملی برزیل دارد. مسابقات مقدماتی جام جهانی جایی برای ریکاوری نیست و دنی آلوس نیز از نظر فیزیکی در اوج قرار دارد. او قدرت رهبری بسیار خوبی دارد و این خصیصه برای گروه بسیار مفید است."

دیدگاه‌ها