کد خبر : 1755904 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 20:22 | 12.5K بازدید | 1 دیدگاه

گام بلندی برای گلات برداشتیم؛

پهلوان: دربی، گام بلندی برای قهرمانی بود

احسان پهلوان می‌گوید که تیم پرسپولیس در بازی رفت نیز فرصت این را داشت که 4-5 گل به استقلال بزند.

پهلوان: دربی، گام بلندی برای قهرمانی بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در هفته بیست ودوم لیگ برترتوانست استقلال را شکست دهد و گام بزرگی را در راه پنجمین قهرمانی پی در پی خود بردارد. در این بازی احسان پهلوان هافبک ریز نقش پرسپولیسی ها که در لیگ قهرمانان هم خوش درخشیده بود از بهترین های تیمش بود. او در گفت وگویی پاسخگوی سوالات ما بودکه در زیر می خوانید:

 

* از برد در دربی برایمان بگو.

خدا راشکر بردیم . بازی سختی بود ، ما امده بودیم برای اینکه سه امتیاز را از استقلال بگیریم و توانستیم به همت بچه ها و دعای خیر هواداران  بازی را ببریم و سه امتیاز را بگیریم ودل تماشاگران خودمان را شاد کنیم.

 

* بازی از نظر کیفی چطور بود به نظر روند فنی مسابقه خیلی هیجان داشت نظر خودت چیست؟

خیلی به نظرم بازی تحت تاثیر همین نام دربی بودن آن قرارداشت وهمین موضوع هیجان زیادی به بازی داده بود و این ما بودیم که توانستیم این شرایط را کنترل و خدا را شکرگل بزنیم .از گلمان هم توانستیم به خوبی دفاع کنیم. بانظم وبا اعتماد به نفس بازی کردیم وتوانستیم بازی را ببریم .

 

بعداز بازی هواداران پرسپولیس به شدت شادی کردند، حتی دربرخی مکان ها در خیابان ها شادی کردند خیلی ها اعتقاد دارند برد دردربی اندازه یک قهرمانی ارزش دارد به خصوص اینکه الان دوباره صدرنشین شدیدنظر خودت چیست؟

بله خدا راشکر. دربی آن حساسیت خودش را هم برای ما و هم برای هوادارها دارد ما هم آمده بودیم که آن بازی رفت که متاسفانه مساوی تمام شد جبران کنیم ((در آن بازی ۶-۷ موقعیت گل داشتیم و می توانستیم ۴-۵ گل بزنیم))این بازی خوشبختانه توانستیم گل را بزنیم و از گل مان هم به خوبی محافظت کنیم و بازی خوبی را انجام دهیم و سه امتیاز را بگیریم. این برد تقدیم همه هواداران که واقعا در این چندین سال پشت ما بودند.

 

 

 

 

* استقلالی ها به داوری معترض بودن نظرت درباره داوری دربی چیست؟

اجازه بدید در مورد داوری من صحبت نکنم . من به طور کلی نمی توانم در مورد داوری صحبت کنم

 

*_بعداز بازی شرایط متفاوتی را در فضای مجازی شاهد بودیم استقلالی ها به شدت به داوری معترض بودند و در مقابل پرسپولیسی ها از برد تیم شان خوشحالی زایدالوصفی داشتند.

بله صددرصد . خب این بازی یکی از مهمترین بازی های ما بود. این کری ها هم بین هواداران بوده و حتی خود بازیکنان. خدارا صدبارشکر که دست پر اززمین بیرون آمدیم. شرایط طوری بود باید این سه امتیاز را می گرفتیم و خودمان را به صدر جدول می رساندیم و الان اول جدول هستیم.

 

*_ با این بردی که مقابل استقلال کسب کردید الان خیلی ها شما را شانس اول قهرمانی لیگ برتر می دانند درکنار شما فقط سپاهان قرار دارد نظر خودتان چیست؟

- والا از الان مشخص نیست. اینکه از الان بخواهیم در مورد قهرمانی صحبت کنیم ولی ما این قول را به هواداران می دهیم تمام تلاشمان را بکنیم تا ان شاءالله بتوانیم برای پنجمین بار قهرمانی را که در اصطلاح گلات می گویند به دست بیاوریم.

 

*-مطمئنا برای خودت هم تجربه گلات در عین جوانی و اما در حین حال با سابقه چندین سال بازی در لیگ برتر تجربه شیرینی خواهد بود در این ارتباط صحبت کن.

ممنون .مهم این بود که در بازی دربی سه امتیاز را بگیریم . واقعا بچه ها غیرت گذاشتند و از جان ودل کار کردند. خیلی ها با مصدومیت بازی کردند. در نهایت خوشبختانه از این بازی سخت با پیروزی خارج شدیم

 

مصاحبه از محمد زارعی

دیدگاه‌ها