کد خبر : 1755906 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 20:31 | 15K بازدید | 1 دیدگاه

لیورپول مدافع شالکه را پس می‌فرستد

لیورپول گزینه دائمی کردن قرارداد قرضی اوزان کاباک از شالکه را فعال نخواهد کرد.

لیورپول مدافع شالکه را پس می‌فرستد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در نیمه فصل اول سه مدافع اصلی خود به نام های ویرژیل فن دایک، جوئل ماتیپ و جو گومز را به علت مصدومیت طولانی مدت از دست داد و در فصل زمستانی اوزان کاباک، مدافع میانی و ترکیه ای در ماه ژانویه از شالکه به آنفیلد نقل مکان کرد. اوزان کاباک در همه مسابقات 13 بازی برای تیم یورگن کلوپ انجام داد، اما به نظر می رسد دوران حضور او در ترکیب لیورپول خیلی زودتر از حد انتظار و تا چند هفته دیگر به اتمام خواهد رسید.

 

1602415

 

لیورپول در تابستان امسال این گزینه را دارد که با پرداخت 18 میلیون پوند، اوزان کاباک 21 ساله را به طور دائم به خدمت بگیرد و در صورت درخشش این مدافع جوان در آنفیلد، این مبلغ می تواند تا 26.5 میلیون پوند نیز افزایش یابد. اما نشریه دیلی میل مدعی شد مرسی سایدی ها تمایلی به انجام این کار ندارند و بدین ترتیب اوزان کاباک در پایان فصل دوباره به شالکه که به تازگی از بوندسلیگا سقوط کرده باز خواهد گشت.

 

اخبار حاکی از توافق 34 میلیون پوندی برای خرید ابراهیم کوناته، مدافع جوان لایپزیش است و در واقع لیورپول از نظر مالی در شرایطی نیست که اوزان کاباک را نیز برای فصل بعد حفظ بکند. مرسی سایدی ها در طول این فصل مشکلات عدیده ای را در خط دفاعی متحمل شده و هرگز به مانند فصل قبل قادر به ثبت کلین شیت های متوالی نبودند.

دیدگاه‌ها