کد خبر : 1755913 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 20:51 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیام امیدوارکننده سولسشر درباره کاپیتان یونایتد

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، ابراز امیدواری کرد که هری مگوایر در اسرع وقت به میادین بازگردد.

پیام امیدوارکننده سولسشر درباره کاپیتان یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد قبل از فینال رقابت‌های لیگ اروپا مقابل ویارئال، دو بازی در لیگ برتر انگلیس مقابل فولام و ولورهمپتون انجام خواهد داد. سولسشر می گوید در بازی های آینده برای انتخاب ترکیب اصلی کار دشواری خواهد داشت اما در عین حال ابراز امیدواری کرد که هری مگوایر به ترکیب شیاطین سرخ برگردد.

 

اوله گنار سولسشر درباره بازگشت هری مگوایر گفت: "امیدوارم به زودی خبرهای خوبی داشته باشیم اما هر چقدر که طول بکشد به او زمان خواهم داد چراکه مگوایر اهمیت خود را به ما نشان داده است. ما همه چیز را می دانیم اما شاید برخی افراد وقتی او بازی نمی کند، بیشتر چشمان شان را باز می کنند.

 

 

1599639

 

 

من هم هنگامی که مصدوم شدم، احساس کردم که به بازیکن بسیار خوبی تبدیل شده ام. مردم ناگهان فهمیدند که من می توانم چه کارهایی انجام دهم یا به عنوان بازیکن چه کار کنم. هری رهبر ما بوده است بنابراین غیبت او یک حسرت بزرگ برای مان محسوب می‌شود. امیدوارم که سریعتر خوب شود و برای فینال آماده باشد."

 

سولسشر درباره انتخاب یکی از بین دین هندرسون و داوید دخیا برای فینال لیگ اروپا گفت: "این همیشه دشوار است و شما می خواهید همه افراد این تجربه را کسب کنند اما در نهایت باید یک ترکیب اصلی انتخاب کنید. البته این ماهیت شغلی است که در آن قرار دارید و باید تصمیمات سخت بگیرید. دو بازی باقی مانده تا نهایتاً تصمیم خود را در مورد ترکیب اصلی بگیرم."

 

 

1574037

دیدگاه‌ها