کد خبر : 1755914 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 20:55 | 93.2K بازدید | 1 دیدگاه

ژاوی به بارسلونا رسید (عکس)

ژاوی، سرمربی اسپانیایی السد برای گذراندن تعطیلات وارد شهر بارسلونا شد.

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان در اولین فصل حضور خود در بارسلونا توفیقی در لیگ قهرمانان نداشت و در همان مرحله یک هشتم با این رقابت ها وداع کرد. بارسلونا برای فتح لالیگا نیز نیاز به یک معجزه و نتایج ضعیف اتلتیکومادرید و رئال مادرید در دو هفته پایانی دارد و همین شرایط باعث بروز اخباری در مورد احتمال برکناری این سرمربی هلندی تنها یک فصل بعد از حضور در نوکمپ شده است.

 

اما اگر این اتفاق رخ دهد، تقریبا تردیدی وجود ندارد که ژاوی، اسطوره باشگاه بارسلونا به عنوان جانشین کومان معرفی خواهد شد. سرمربی فعلی السد بعد از چند فصل مربیگری در لیگ ستارگان قطر حالا آماده بارگشت به خانه خود است و حتی اگر این اتفاق در تابستان امسال رخ ندهد هم در آینده شاهد حضور ژاوی روی نیمکت بارسا خواهیم بود.

 

اما حالا ژاوی به همراه خانواده خود برای سپری کردن تعطیلات راهی شهر بارسلون شده و جالب اینجاست کارلس پویول، کاپیتان سابق بلوگرانا نیز به استقبال او رفته است. گرچه در حال حاضر به نظر می رسد قصد ژاوی از این سفر تنها گذراندن تعطیلات باشد، اما ممکن است در هفته های آتی شاهد آغاز مذاکرات او با خوان لاپورتا برای تصدی پست هدایت بارسلونا نیز باشیم.

 

1602431

دیدگاه‌ها