کد خبر : 1755917 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 21:04 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه پشت اشتباه؛ همه چیز علیه مس!

در بازی خوب سپاهان در برابر مس رفسنجان جای هیچ شک و تردیدی وجود ندارد اما پیش از بازی غیر قابل پیش بینی بود که سپاهان را 5-1 برنده بدانیم.

اشتباه پشت اشتباه؛ همه چیز علیه مس! 

به گزارش "ورزش سه"، اشتباهات مکرر خط دفاعی مس و هم چنین دروازه بان این تیم در بازی با  سپاهان به تیم میزبان کمک کرد یک شب رویارویی را تجربه کند و یک پیروزی پر گل دیگر را تجربه کند. حالا خط حمله سپاهان زهردارترین خط حمله لیگ برتر به حساب می آید. با 42 گل زده در 23 بازی. 

 

مس را در خانه حریفان هم تیم سختکوشی دیده بودیم. تیمی که حتی در خانه حریفان بزرگ هم به سختی نتیجه را می داد و این به خاطر انگیزه و توان تیم در ساختار دفاعی بود اما به نظر می رسد در بازی با سپاهان همه مدافعان این تیم و دروازه بان به یکباره اشتباه کردند! که این برای مس رفسنجان گران تمام شد و شکستی را متحمل شد که خیلی سخت بود و بدون شک تا مدت ها ذهن مسی ها را آزرده خاطر خواهد کرد. 

 

 

1602485

 

 

گل محمد رضا سلیمانی نوید یک بازی خوب را می داد اما غیر قابل پیش بینی بود خط حمله سپاهان در جواب این گل 5 بار شلیک کند. سپاهان هر توپی روی دروازه مس برد یا تبدیل به گل شد یا تبدیل به یک حمله خطرناک. در یکی دو صحنه هم داوود نوشی صوفیانی توپ گرفت. اگر چه مسیح زاهدی نبود اما به هرصورت حامد نورمحمدی – حسن جعفری – عقیل کعبی و ... همه جز باتجربه های لیگ برتر به حساب می آیند و اصلا انتظار چنین نمایشی از آنها نمی رفت! البته شکست مس را فقط نمی توان به دروازه و مدافعان ربط داد و می شود گفت کل تیم در ساختار دفاعی ضعیف عمل کرد. مس به  خاطر این نمایش تاوان سنگینی داد و امروز به محمد ربیعی و شاگردانش ثابت شد فوتبال بی رحم است. تا جایی که می توان پرستیژ یک تیم که مدت ها برای ساختن آن تلاش شده به یکباره از بین ببرد. 

 

اما فوتبال ادامه خواهد داشت. سپاهان برای پیروزی در بازی بعدی به این پیروزی اکتفاء نخواهد کرد و خوب می داند برای تکرار پیروزی باید از نو تلاش کند. مس هم می تواند بازی بعدی خاطره جدیدی برای خود بسازد و رفته رفته این شکست را کم رنگ و کمرنگ تر کند.

دیدگاه‌ها