کد خبر : 1755922 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 21:25 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

حاج صفی؛ کاپیتان هر چه زد گل نشد!

در شبی که سپاهان در برابر مس رفسنجان به برتری 5-1 رسید احسان حاج صفی هم می توانست دست کم یکی از زننده های گل تیمش باشد.

حاج صفی؛ کاپیتان هر چه زد گل نشد! 

به گزارش "ورزش سه"، اما کاپیتان سپاهان هر چه زد به در بسته خورد. او دوبار با ضربات از راه دور و یک بار در محوطه جریمه دروازه تیم مس را نشانه گرفت اما توپ هایش راهی به دروازه پیدا نکرد. البته یکی از ضرباتش در چارچوب بود که داوود نوشی صوفیانی، دروازه بان مس توپ را از آن خود کرد. 

 

 

1602481

 

 

احسان حاج صفی که مهیا می شود بازوبند کاپیتانی تیم ملی را در بازی های مقدماتی جام جهانی در بحرین هم بر بازو ببندد در این بازی آمادگی خود را به رخ کشید. او اگر چه گل نزد اما برای رسیدن به گل پرعطش بود و در همه حملات تیمش حضور داشت. احسان با این آمادگی بدون شک می تواند در تیم اسکوچیچ هم نقش محوری ایفاء کند. در تیمی که دیگر مسعود شجاعی – اشکان دژاگه و خیلی از قدیمی ها از جمله رامین رضاییان و... نخواهند بود و احسان می تواند به عنوان یکی از بزرگ ترهای تیم روحیه پیروزی را به تیم تزریق کند. 

 

 

1602480

 

 

جدایی از تراکتور و حضور در تیم سپاهان بهترین تصمیمی بود که احسان در تعطیلات زمستانی برای خود گرفت. او در آستانه قهرمانی در لیگ برتر است. و صعود به جام جهانی 2022 به همراه تیم ملی. این ها اتفاقاتی هستند که اگر رخ دهند احسان به عنوان کاپیتان هر دو تیم فصل رویایی را در کارنامه بازیگری خود به ثبت خواهد رساند.

دیدگاه‌ها