کد خبر : 1755925 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 21:36 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

پنالتی بحث بر انگیز و گل سه امتیازی آرمان قاسمی 

جنجال بزرگ در ورزشگاه دستگردی با دو اخراج

بازی سایپا – پیکان می رفت با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد که در دقیقه 87 بازی پیکان صاحب یک پنالتی بحث بر انگیز شد.

به گزارش "ورزش سه"، این پنالتی را آرمان قاسمی کاپیتان تیم پیکان درست به جایی زد که کورش ملکی شیرجه رفت اما سرعت ضربه  او موجب شد تبدیل به گل شود و پیکان این بازی را با نتیجه  دو بر یک به سود خود به پایان ببرد. اعتراض شدید فراز کمالوند و محسن بیاتی نیا به این تصمیم موجب شد تا اشکان خورشیدی هم سرمربی تیم سایپا را اخراج کند و هم دستیارش را. 

 

 

1602444

 

 


ماجرا از این قرار بود که روی پرتاب اوت نادر محمدی، سامان فلاح نزدیک به تیر دو می رفت که صاحب توپ و موقعیت شود که برخورد مدافع سایپا او را نقش بر زمین کرد که اشکان خورشیدی دستور به ادامه  بازی داد! اما داور چهارم اشکان خورشیدی را صدا کرد و از او خواست به سود تیم پیکان پنالتی اعلام کند. 


بازگشت اشکان خورشیدی از تصمیمی که گرفته بود جنجال بزرگی را در استادیوم شهید دستگردی ایجاد کرد. هر چند در نهایت سایپایی ها اجازه دادند این ضربه توسط آرمان قاسمی زده شود. این برد به سود تیم های انتهای جدول تمام شد. نساجی و ذوب آهن. حالا سایپا در کنار ماشین سازی دومین گزینه سقوط به حساب می آید. 


 اشکان خورشیدی با توصیه داور چهارم به سود تیم پیکان اعلام پنالتی کرد. هر چند در مورد دیدن صحنه از سوی داور چهارم در موقعیتی که قرار دارد تردید وجود دارد اما اگر در کارشناسی داوری مشخص شود داور چهارم درست تصمیم گرفته است باید او را تحسین کرد چون مانع از یک اشتباه بزرگ از سوی اشکان خورشیدی شده است به این خاطر که داور ابتدا دستور به ادامه بازی داد.

دیدگاه‌ها