کد خبر : 1755927 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 21:41 | 42.2K بازدید | 0 دیدگاه

انصاری با مصدومیت به مس نیامده؛ 

توضیح ربیعی در مورد مدافع سابق پرسپولیس

محمد ربیعی می گوید محمد انصاری به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران از حضور در ترکیب تیم دور مانده است.

توضیح ربیعی در مورد مدافع سابق پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس رفسنجان در روزی که چند مصدوم و محروم سرشناس نظیر انصاری، زاهدی، کریم زاده و طرحانی را در اختیار نداشت، با نتیجه 5 بر 1 از سپاهان شکست خورد و شب تلخی را در ورزشگاه نقش جهان برخلاف حضور قبلی در جام حذفی تجربه کرد.


پس از این شکست محمد ربیعی در خلال صحبت هایش در نشست خبری توضیحاتی در مورد مصدومیت محمد انصاری ارائه کرد و به شایعاتی که پیرامون ادامه مصدومیت این بازیکن از دوران حضور در پرسپولیس ایجاد شده، خاتمه داد.


ربیعی در شروع صحبت هایش با اشاره به اینکه مصدومیت برای تیمش طبیعی شده، شرایط محمد انصاری را نیز توضیح داد:« مصدومیت برای ما یک امر طبیعی است. البته باید نکته ای را اینجا بگویم؛ انصاری با مصدومیت به تیم نیامده بود. می توانید از مربیان پرسپولیس این را بپرسید. انصاری در پرسپولیس مصدومیت از ناحیه زانوی چپ داشته ولی در اولین بازی دوستانه که در سال جدید داشتیم با مصدومیت کشاله ران مواجه شد. درنهایت مجبور شدیم PRP انجام دهیم و کسی که PRP می کند 4 هفته طول درمان نیاز دارد. انصاری تازه از هفته آینده بهبود پیدا می کند و می تواند تمرینات سنگین تر داشته باشد. این را در کنفرانس خبری پیش از بازی با نساجی هم گفتم.»

دیدگاه‌ها