کد خبر : 1755929 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 21:47 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

3 بازی 7 امتیاز 

فکری و نفت مسجد سلیمان؛ به دنبال رتبه تک رقمی

محمود فکری خیلی دیر مهمان لیگ برتر شد؛ او در ده هفته پایانی لیگ برتر فصل گذشته از خوشه طلایی ساوه به نساجی آمد تا مربیگری در لیگ برتر را تجربه کند.

فکری و نفت مسجد سلیمان؛ به دنبال رتبه تک رقمی 

به گزارش "ورزش سه"، البته او پیش از این هم می توانست سرمربیگری در لیگ برتر را تجربه کند. در فصلی که نفت مسجد سلیمان را قهرمان لیگ یک کرد. درست در همان فصلی که نساجی به عنوان تیم دوم به لیگ برتر صعود کرد اما تصمیم مسجد سلیمانی ها بر این شد که هدایت تیم را به مربی دیگری محول کنند. 

 

محمود فکری بعد از حضور در نساجی اکسیر مبارزه را به مازنی ها تزریق کرد. آنها در ده هفته پایانی با همه تیم های بزرگ بازی کردند. از استقلال و پرسپولیس گرفته تا تراکتور و سپاهان. اما در هیچ یک از بازی ها نباختند! حتی در هفته های پایانی که بازیکنان را یک به یک به خاطر مصدومیت از دست می دادند. از احسان قهاری گرفته تا مجتبی ممشلی که رباط پاره کردند. محمد عباس زاده و رضا دهقانی که مصدوم شدند و ... 

 

محمود فکری در نفت مسجد سلیمان راه نساجی را می رود. او در بازی نخست سپاهان را در استادیوم نقش جهان متوقف کرد. همان تیمی که امشب 5 گل به تیم مس رفسنجان زد. این تیم در بازی دوم مس رفسنجان را با یک گل برد و در بازی امشب با ماشین سازی هم یک بر صفر پیروز شد. 7 امتیاز از سه بازی! نفت مسجد سلیمان با این پیروزی به رده دهم جدول رفت. تیم او یک بازی کمتر نسبت به برخی از تیم های بالای جدول انجام داده و با این روند حتی می تواند مقام فصل گذشته با نساجی را تکرار کند. نفت مسجد سلیمان در بازی امشب با ماشین سازی در ثانیه های پایانی بازی گل زد. آنهم توسط فردین رابط بازیکن تعویضی خود که به جای یک بازیکن تعویضی دیگر وارد میدان شد. 

 

اگر بحث در مورد عملکرد محمود فکری را در استقلال کنار بگذاریم؛ تیمی که هیچ نقشی در بستنش نداشت؛ در هر تیمی بوده تیمش یک تیم مبارز بوده. حتی شاهین شهرداری بوشهر بعد از جدایی اش با هدایت عبدالله ویسی لیگ برتری شد و وقتی از آلومینیوم اراک هم جدا شد این تیم با رهبری رسول خطیبی لیگ برتری شد. 

 

حالا محمود فکری خاطرات بد روزهای حضور در استقلال را از یاد برده است. شاید با نفت به دنبال رتبه  تک رقمی است. تا نشان دهد نتایجی که در نساجی می گرفت یک اتفاق نبود و اگر در استقلال نتیجه نگرفت فقط یک اتفاق بود.

دیدگاه‌ها