کد خبر : 1755999 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:46 | 26.6K بازدید | 2 دیدگاه

برای ادامه حضور در لیگ ستارگان؛

ادعای الشرق: شجاع با الریان توافق کرد

روزنامه الشرق قطر خبر داد که شجاع خلیل زاده بازیکن ایرانی الریان در این تیم ماندگار خواهد بود.

ادعای الشرق: شجاع با الریان توافق کرد
به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده مدافع ایرانی الریان که تابستان سال قبل از پرسپولیس راهی این تیم شد، در فصل گذشته عملکرد خوبی در این تیم قطری از خود به نمایش گذاشت و همین مسئله منجر به این شده است تا مدیران الریان در پی حفظ او باشند.

روزنامه الشرق در شماره امروز خود به بررسی وضعیت الریان برای فصل بعد پرداخت. این روزنامه نوشت که یاسین براهیمی و شجاع خلیل زاده دو بازیکن موثر الریان در این ماندگار خواهند بود. الشرق اضافه کرد که مذاکرات برای حضور آنها در فصل بعد حل و فصل شده است بخصوص اینکه این دو بازیکن از عناصر اصلی الریان محسوب می شوند.

الشرق همچنین درخصوص لوران بلان سرمربی فرانسوی الریان نیز نوشت علی رغم اینکه این مربی از دو تیم لیل و لیون در لیگ فرانسه پیشنهاد داد، ولی به دلیل اینکه یک سال دیگر با الریان قرارداد دارد، در این تیم ماندگار است. ضمن اینکه جو فوق العاده ای میان این مربی و اعضای هیئت مدیره وجود دارد.

البته الشرق از جدایی زوج خلیل زاده در این تابستان خبر داد. به گفته این روزنامه، گابریل مرکادو آرژانتینی به همراه یوهان بولی ساحل عاجی و فرانک کام کامرونی الریان را ترک خواهند کرد.
 
1602585
 
1602613

دیدگاه‌ها