کد خبر : 1756053 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 13:14 | 35.3K بازدید | 2 دیدگاه

اعتراض ویارئال برنامه لیگ را تغییر داد؛

تغییر برنامه لالیگا؛ قهرمان یک روز زودتر مشخص می‌شود

با اعتراض ویارئال برنامه بازی های هفته سی و هشتم و آخر از مسابقات لالیگا تغییر کرد.

تغییر برنامه لالیگا؛ قهرمان یک روز زودتر مشخص می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، برنامه آخرین هفته از رقابت های لالیگا که یکشنبه گذشته اعلام شده بود، دستخوش تغییر شد. با تصمیم لالیگا قرار شد دیدارهای حساس و کلیدی در روز شنبه ساعت 18:00 برگزار شوند.

در بیانیه لالیگا آمده است: "پس از بررسی نتایج به دست آمده در بازی های هفته سی و هفتم که روز گذشته برگزار شدند و به منظور حفظ یک‌پارچگی رقابت ها بازی هایی که در رده بندی نهایی لالیگا دارای اهمیت هستند به روز شنبه 22 ماه می تغییر می یابند.

 

1602681

 

تاریخ و زمان برگزاری آخرین روز از فصل 21-2020 لالیگا از پیش مشخص شده است. دراین روز شش مسابقه به صورت هم‌زمان برگزار خواهند شد؛ روز شنبه 22 ماه می سال 2021. این در حالی است که دیدار لوانته-کادیز در روز جمعه ساعت 21:00 برگزار خواهد شد و مسابقه گرانادا-ختافه و سویا-آلاوس روز یکشنبه 23 ماه می برگزار می شوند.

 

اعتراض ویارئال

فرناندو رویچ نوگرولس، رییس باشگاه ویارئال، پس از این خشم خود را نسبت به زمان و ساعت برگزاری بازی ها نشان داده و گفت: "ما می دانیم که تنظیم زمان برگزاری بازی ها کاری پیچیده است، اما به دلیل برگزاری رقابت های یوروویژن، تعداد تماشاگران ما به شدت کاهش یافته است. ما برای رقابت های اسپانیا احترام بسیاری قائلیم، ما برابر تیمی بازی می کنیم که برای قهرمانی می جنگد، اما ما هم منافع خودمان را داریم و می خواهیم که رقابت کنیم."

 

1602684

 

ویارئال چهارشنبه پنجم خرداد باید در فینال لیگ اروپا با منچستریونایتد رو به رو شود. این در حالی است که طبق برنامه جدید شنبه یکم خرداد نیز باید به مصاف رئال مادریدی برود که برای قهرمانی می جنگد.

 

سرمربی ویارئال نیز اعلام کرد که مدیران این باشگاه به او اطلاع داده اند که مسابقه به دلیل همزمانی با یوروویژن برگزار نخواهد شد.

 

اونای امری گفت: "توضیح این است که مسابقه ما با یوروویژن هم‌زمان است. احترام کمی به ویارئال و کاری که دارد انجام می دهد گذاشته می شود. ویارئال تنها تیم اسپانیایی و نماینده لالیگا در سطح اروپا است."

 

1602683

 

رقیب ویارئال در دیدار فینال لیگ اروپا منچستریونایتد است که این تیم نیز روز یکشنبه 23 ماه می در لیگ برتر آخرین دیدار فصل خود را برابر ولورهمپتون برگزار خواهد کرد. برخلاف ویارئال، شیاطین سرخ لازم نیست در آخرین روز رقابت ها به دنبال کسب سهمیه باشند چرا که یونایتد در رده دوم جدول لیگ برتر جایگاه مستحکمی دارد و تیم سوم چهار امتیاز کمتر دارد.

 

اتلتیکو مادرید نیز در آخرین مسابقه خود در لالیگا، در بازی که برای روخی بلانکو حکم مرگ و زندگی را دارد روز شنبه یکم خرداد همزمان با بازی رئال مادرید و ویارئال، به مصاف وایادولید خواهد رفت.

در پایان لالیگا موافقت کرد تا تاریخ برگزاری بازی های آخرین هفته لیگ را برای پیشگیری از ضرر و زیان ویارئال تغییر دهد. در نتیجه در روز شنبه مشخص خواهد شد که از بین اتلتیکو مادرید و رئال مادرید کدام تیم به قهرمانی لالیگا می رسند و کدام تیم به لیگ اروپا خواهند رفت. بتیس، سوسیداد و ویارئال هر سه حضور در لیگ اروپا را برای خود تضمین کرده اند اما مشخص نیست که کدام تیم به رقابت های لیگ کنفرانس خواهد رفت. و در نهایت مشخص خواهد شد که کدام تیم به همراه ایبار به دسته پایین تر سقوط خواهد کرد و کدام دو تیم از بین وایادولید، الچه و اوئسکا در لالیگا باقی خواهند ماند.

 

دیدگاه‌ها