کد خبر : 1756069 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 14:40 | 32.8K بازدید | 5 دیدگاه

"در ایتالیا همواره قهرمان مردم هستید"

دی‌لیخت: در یوونتوس به لباس پوشیدنم می‌خندیدند

ماتیاس دی‌لیخت در مصاحبه با رسانه های هلندی درباره زندگی‌اش در ایتالیا صحبت کرده و پرده از یکی دو راز رختکن یوونتوس نیز برداشته است.

دی‌لیخت: در یوونتوس به لباس پوشیدنم می‌خندیدند

به گزارش "ورزش سه"، ماتیاس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس، که با شور و اشتیاق زیادی از آژاکس به یووه پیوست، در مصاحبه ای به صحبت درباره نخستین ماه های زندگی اش در ایتالیا و سبک زندگی که در تورین دنبال می کند، پرداخته است.

 

دی لیخت گفت: "من لباس های طراحان گران قیمت را دوست ندارم. من ماتیاس هستم، خودم هستم و کسی هرگز من را در حالی نمی بیند که با کت و شلوار دست‌دوز به تمرین بروم. موضوع به همین سادگی است.

حرفه من فوتبال است. من می خواهم که در زمین بازی یک ستاره باشم. بعضی وقت‌ها در باشگاه آنها به من به خاطر سبک لباس پوشیدنم، می خندند. برای من مهم نیست. تا وقتی که به نظر خودم خوب لباس پوشیده باشم همین برای من کافی است.

 

1602695

 

مهمترین چیز این است که در زمین نمایش خوبی داشته باشی، بعد آنهابه تو احترام بیشتری می گذارند و مهم نیست که فلان مارک لباس را نپوشیده ای."

دی لیخت همچنین در این باره صحبت کرده است که زندگی فوتبالیست ها در ایتالیا به شدت مورد توجه عموم است.

دی لیخت در این باره گفت: "فرقی نمی کند که کار درست را بکنید یا اشتباه، اینجا شما همواره قهرمان مردم هستید. در هلند من فقط یک بچه معمولی بودم که فوتبال بازی می کرد. در ایتالیا به عنوان یک فوتبالیست شما برتر از جامعه هستید. من از این قدردانی و توجه خوشم می آید، اما اینکه بتوانی در خیابان های هلند هم در آرامش قدم بزنی چیز خوبی است."

 

1602706

 

در پایان دی لیخت همچنین درباره دیدارش با کریستیانو رونالدو و دیگر ستاره هایی که در یووه با آنها هم بازی شده نیز صحبت کرد.

دی لیخت درباره رونالدو گفت :"شیوه ای که او این ورزش را تجربه می کند، مدلی که خودش را آماده و سر فرم نگه می دارد، اینکه در 36 سالگی چقدر با انگیزه است... اینها خارق العاده است. کیه‌لینی همینطور، بوفون هم در 43 سالگی همین است. همه فوق العاده حرفه ای هستند."

دیدگاه‌ها