کد خبر : 1756072 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 15:07 | 72.8K بازدید | 34 دیدگاه

رویای هلندی تمام شد

پایان کار کومان در بارسا؛ اخراج به احتمال 99 درصد

تنها پس از یک فصل، دوران حضور رونالد کومان در بارسلونا به پایان رسیده و او شنبه بعد برای آخرین بار روی نیمکت بارسا خواهد نشست.

پایان کار کومان در بارسا؛ اخراج به احتمال 99 درصد

به گزارش "ورزش سه"، آینده رونالد کومان در بارسلونا مبهم تر از هر زمان دیگری است.

نمایش ضعیف بارسا در بازی دیشب برابر سلتا و شکست خانگی 1-2 که عملا حتی شانس دوم شدن در لالیگا را نیز از این تیم گرفت، باعث شده تا اعتبار سرمربی هلندی در میان سران باشگاه به میزان قابل توجهی از دست برود.

 

 

1600992

 

 

بارسا در دو هفته گذشته دو بار شانس صدرنشینی و نیز ماندن در کورس قهرمانی را از دست داد. یک بار شکست خانگی عجیب از گرانادا و سپس تساوی خانگی برابر اتلتیکو مادرید. بارسا هفته قبل در زمین لوانته هم 3-3 متوقف شد تا از کورس قهرمانی خارج شود.

به این ترتیب دشوار بتوان تصور کرد که رونالد کومان فصل بعد هم روی نیمکت بارسا بنشیند.

 

 

1598177

 

 

از همان روزهای ابتدایی انتخاب خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید بارسا، زمزمه های تغییر کومان به گوش می رسید ولی نتایج خوب تیم در یک مقطعی دو ماهه سبب شد تا لاپورتا حمایتش از مرد هلندی را اعلام کند.

کومان دیشب حاضر نشد در مورد آینده اش صحبت کند ولی طبق ادعای رادیو راک 1، او به احتمال 99 درصد اخراج خواهد شد. این در حالی است که کومان هنوز یک سال دیگر قرارداد دارد. از ژاوی به عنوان گزینه مدنظر سران بارسا برای جانشینی مرد هلندی نام برده می شود.

 

دیدگاه‌ها