کد خبر : 1756075 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 15:07 | 20.7K بازدید | 1 دیدگاه

"می‌خواستم تیم متفاوتی داشته باشم"

توضیح سولسشر؛ چرا بعضی بازیکنان را فروختم؟

در نتیجه تغییراتی که با روی کار آمدن اوله گنار سولسشر در منچستریونایتد ایجاد شد، تعدادی از بازیکنان باسابقه این تیم اولدترافورد را ترک کردند.

توضیح سولسشر؛ چرا بعضی بازیکنان را فروختم؟

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر به تازگی توضیح داده است که چرا بازیکنانی مثل جسی لینگارد، کریس اسمالینگ و اشلی یانگ از ترکیب یونایتد کنار گذاشته شدند و در نهایت این تیم را ترک کردند.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ زمانی که در دسامبر سال 2018 هدایت این تیم را بر عهده گرفت، تعدادی از بازیکنان باسابقه و قدیمی یونایتد را نیز از زمان ژوزه مورینیو به ارث برد.

 

1602718

 

با توجه به تصمیم یونایتد برای در پیش گرفتن مسیری متفاوت، بسیاری از بازیکنان قدیمی این تیم، مانند روملو لوکاکو و آندر هررا راهی دیگر تیم ها شدند. جسی لینگارد نیز پس از مدت ها بازی نکردن به صورت قرضی به وستهام پیوست.

سولسشر توانسته در این فصل منچستریونایتد را به رده دوم جدول لیگ برتر برساند و همچنین شیاطین سرخ یکی از فینالیست های لیگ اروپا نیز هستند.

سرمربی شیاطین سرخ درباره اندیشه ای که پشت تغییرات گسترده تیمش وجود داشت، گفت: "هر مربی تمرکز و اولویت های مخصوص به خود را دارد. این بازیکنان همه بازیکنانی درجه یک و تراز اول هستند، حرفه ای ترین ها. می توانید به آنها نگاه کنید و برای همگی‌شان بهترین آرزوها را بکنید. اما من تصمیمی گرفتم، به همراه باشگاه، اینکه من می خواهم تیم متفاوتی داشته باشم.

 

1600514

 

من از آن مدل آدم هایی نیستم که درباره پیشرفت تیم صحبت کنم و این تیم را با تیم دیگری مقایسه کنم. گواه و سند حرف های من نتایجی است که گرفته ایم.

این تنها راهی است که ما می توانیم هواداران را متقاعد کنیم که داریم کار درست را انجام می دهیم. اما برای من، تیم الان بیشتر شبیه به تیمی است که من در قبالش احساس مسئولیت می کنم."

 

 

دیدگاه‌ها