کد خبر : 1756076 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 15:11 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

اعتصاب در تمرین قهرمان سابق آسیا

بازیکنان تیم فوتبال الاتحاد عربستان به دلیل پرداخت نشدن حقوق های خود دست به اعتصاب زدند.

اعتصاب در تمرین قهرمان سابق آسیا

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الاتحاد عربستان که سابقه قهرمانی‌های زیادی در فوتبال این کشور دارد، با مشکلات مالی عجیبی دست به گریبان شده است. آن‌ها که ۲۹ قهرمانی در جام‌های مختلف عربستان، ۲ قهرمانی در آسیا، ۱ نایب قهرمانی در آسیا و کسب رتبه چهارم در جام باشگاه‌های جهان را دارند، پس از چند سال دور بودن از بالای جدول بازهم توانسته‌اند مدعی کسب سهمیه آسیایی شوند.

 

شاگردان فابیو کاریلی هم اکنون با ۴۷ امتیاز در رده چهارم هستند با این توضیح که نسبت به تیم التعاون رده سومی که هم امتیازند، یک بازی کمتر دارند. الاتحادی ها دو بازی نسبتا راحت برابر تیم‌های ابها و العین و یک بازی بسیار سخت برابر النصر خواهند داشت تا لیگ را به پایان ببرند.

بازیکنان تیم الاتحاد عربستان پیش از این سه دیدار دست به اعتصاب زده‌اند و به دنبال حقوق های معوقه خود هستند. شنیده می‌شود رومارینهو مهاجم برزیلی این تیم بار سفر بسته و به فوتبال قطر یا امارات کوچ خواهد کرد.

 

علاوه بر رومارینهو، کریم الاحمدی، فهد المولد، الکساندر پریجوویچ، هارون کامارا، گری رودریگز، مارسلو کروهه و عمر هوساوی ستاره های این تیم محبوب شهر جده هستند. به نظر می‌رسد مشکلات مالی در فوتبال ولخرج عربستان نیز به وفور پیدا می‌شود، باشگاه الاهلی عربستان نیز که امسال بدهی‌های زیادی را روی دست مدیران خود گذاشته، نتوانسته به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل بعد صعود کند و امسال نیز از مرحله گروهی حذف شد.

 

دیدگاه‌ها