کد خبر : 1756081 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 15:32 | 39.3K بازدید | 9 دیدگاه

در نظرسنجی مارکا

مخالفت رئالی‌ها با انتخاب آلگری به جای زیدان (عکس)

هواداران رئال در صورت استعفای زین الدین زیدان تمایل دارند رائول جانشین او شود و نه مکس آلگری.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته چندین رسانه معتبر اسپانیایی خبر از پایان کار زین الدین زیدان در رئال دادند. گزارش ها حاکی از این است که زیدان در پایان فصل استعفا خواهد کرد و این را پیش از بازی هفته گذشته برابر سویا به اطلاع بازیکنانش نیز رسانده است.

 

 

1602541

 

 

پس از بازی شب گذشته برابر بیلبائو که رئال 0-1 برنده شد، زیدان در نشست خبری خود این شایعات را تکذیب کرد و گفت:« چطور ممکن است در چنین مقطع حساسی از فصل من به بازیکنانم بگویم که از رئال خواهم رفت؟»

 

 

1602723

 

 

در اسپانیا اما اصرار دارند که زیدان پس از بازی برابر ویارئال کناره گیری خواهد کرد و باشگاه به دنبال جانشین برای اوست. به نظر می رسد گزینه نخست سران رئال مکس آلگری ایتالیایی است و پس از او رائول شانس بیشتری دارد.

در نظر سنجی مارکا اما هواداران رئال به رائول گونزالس رای اعتماد دادند و عجیب اینکه آلگری در رتبه آخر قرار گرفت.

 

 

1602722

 

 

57 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی مارکا، رائول را بهترین گزینه می دانند، 17 درصد به یوآخیم لوو سرمربی کنونی تیم ملی آلمان رای دادند، 16 درصد هیچکدام را لایق مربیگری رئال نمی دانند و آلگری با 10 درصد در رتبه چهارم قرار گرفت.

در واقع رئالی های به طور واضح به سران باشگاه گوشزد کردند که علاقه ای به مکس آلگری ندارند! رائول دیروز در جریان یک مصاحبه به جانشینی زین الدین زیدان چراغ سبز نشان داده بود.

دیدگاه‌ها