کد خبر : 1756097 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 17:22 | 530.8K بازدید | 38 دیدگاه

اقدامی که در مادرید نیز تکرار شده بود

تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت (عکس)

یک اقدام قابل تامل از سوی کریستیانو رونالدو باعث شده که وضعیت آینده او پیچیده تر از قبل شود‌.

تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیش بینی می شد که کریستیانو رونالدو دوران به مراتب موفق تری را نسبت به آن چیزی که در این دو، سه فصل اتفاق افتاده، در یوونتوس پشت سر بگذارد. در واقع بیانکونری امیدوار بود که با ورود فوق ستاره پرتغالی به بزرگترین هدف خود یعنی فتح لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند اما حالا حتی در این فصل سهمیه چمپیونزلیگ آنها نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 

 

1595550

 

 

محقق نشدن اهداف رونالدو در یوونتوس و از طرف دیگر برخی انتقادات که نسبت به او مطرح شده، شایعاتی را در رابطه با احتمال جدایی برنده پنج باره توپ طلا از این تیم به وجود آورده و حالا یک نشانه دیگر از آن به چشم خورده تا شایعات وداع رونالدو با بانوی پیر قوت بگیرد.

 

مادر کریستیانو رونالدو اخیرا ادعا کرده بود که تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا پسرش را برای بازگشت به پرتغال و حضور در اسپورتینگ لیسبون راضی کند. البته بلافاصله بعد از این اظهار نظر خورخه مندس، مدیر برنامه های فوق ستاره پرتغالی هرگونه شایعه بازگشت او به پرتغال را تکذیب کرد.

 

در همین رابطه Per Semper Calcio ویدئویی را منتشر کرده که نشان می‌دهد اتومبیل های غول آسا و گران قیمت کریستیانو رونالدو واقع در گاراژی در شهر تورین با یک کامیون در حال بارگیری هستند.
این کامیون متعلق به Rodo Cargo است که یک شرکت بسیار بزرگ و معروف در رابطه با حمل و نقل محسوب می شود. جالب تر و قابل تامل تر اینکه این شرکت در لیسبون مستقر است.

 

 

1602747

 

1602745

 

1602748

 

1602749

 

1602750

 

 

نکته مهم دیگر درباره این مسئله به این موضوع برمی‌گردد که کریستیانو رونالدو در سال 2018 و هنگام ترک رئال نیز اتومبیل های خود را از مادرید به تورین منتقل کرده بود و حالا این اتفاقی که رخ داده می‌تواند نشانه بزرگی در مورد کریستیانو رونالدو باشد و اثبات کند که شاید او قصد دارد به اسپورتینگ لیسبون برگردد.

 

گفتنی است تنها یک هفته تا پایان رقابت های سری آ باقی مانده و به نظر می رسد که در صورت ناکامی یوونتوس در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کار آنها برای حفظ فوق ستاره پرتغالی دو چندان دشوار خواهد شد. با این حال باید منتظر ماند و دید که نهایتاً چه تصمیمی از سوی رونالدو اتخاذ خواهد شد.

دیدگاه‌ها