کد خبر : 1756106 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 18:52 | 22.8K بازدید | 1 دیدگاه

تصمیم‌نهایی لوو درباره بازگشت سه ستاره مشخص شد

بنابر ادعای بیلد توماس مولر در رقابت‌های یورو حضور خواهد داشت، این اتفاق در مورد متس هوملس نیز احتمالاً را خواهد داد اما خبری از بازگشته ژروم بواتنگ نخواهد بود.

تصمیم‌نهایی لوو درباره بازگشت سه ستاره مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از رقابت های جام جهانی 2018 روسیه و حذف ناباورانه تیم ملی آلمان در مرحله گروهی مسابقات انتقادات زیادی نسبت به بازیکنان این تیم مطرح شد؛ موضوعی که دامن ستاره‌های باتجربه مانشافت را گرفت و باعث شد یواخیم لوو دست به یک خانه تکانی بزرگ بزند.

 

 

1354070

 

 

سرمربی آلمان در آن مقطع ستاره های با تجربه خود مثل توماس مولر، متس هوملس و ژروم بواتنگ را کنار گذاشت و به جای آنها از بازیکنان جوان آلمانی دعوت کرد تا به نوعی آغاز کننده یک تغییر نسل در تیم ملی آلمان باشد.

 

با این وجود عدم دعوت این بازیکنان نیز نتوانست تیم یواخیم لوو را به سمت موفقیت هدایت کند و آلمان در یکی دو سال اخیر نتایج ناامید کننده ای کسب کرده است که شاید اوج آنها به شکست تحقیر کننده آنها در لیگ ملت ها مقابل اسپانیا باز می گشت.

 

 

1580932

 

 

از طرفی بعد از درخشش توماس مولر، متس هوملس ژروم بواتنگ در یکی دو فصل گذشته شایعاتی در رابطه با احتمال بازگشت آنها به تیم ملی آلمان مطرح شد. همچنین اخبار پیرامون این موضوع طی ماه‌های اخیر و پیش از رقابت‌های یورو قوت گرفته و حالا بیلد مدعی شده که توماس مولر قطعاً در مسابقات قهرمانی اروپا حضور خواهد داشت و این مسئله روز چهارشنبه طی بیانیه ای اعلام می‌شود. احتمالا متس هوملس نیز مانشافت را در یورو همراهی خواهد کرد اما خبری از بازگشت ژروم بواتنگ نخواهد بود.

دیدگاه‌ها