کد خبر : 1756119 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 20:16 | 45.6K بازدید | 3 دیدگاه

زیدان در چه صورتی پیشنهاد یوونتوس را قبول می‌کند؟

زین الدین زیدان تنها در شرایطی خاص و ویژه حاضر به قبول هدایت یوونتوس برای فصل بعد خواهد بود.

زیدان در چه صورتی پیشنهاد یوونتوس را قبول می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، دیشب و بعد از برتری مهم برابر بیلبائو بود که زین الدین زیدان قاطعانه اعلام کرد اخبار خداحافظی او با بازیکنان رئال مادرید صحت نداشته و او هنوز در مورد فصل بعد تصمیم نگرفته است. فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی امروز در گزارشی در مورد آخرین وضعیت زین الدین زیدان و احتمال حضور او برای فصل بعد در رختکن یوونتوس توضیحاتی ارائه داده است.

 

1601213

 

زین الدین زیدان ترجیح می دهد در پایان فصل و در شرایطی توام با آرامش در مورد آینده تصمیم بگیرد. او تنها در صورتی حاضر به قبول پیشنهاد یوونتوس می شود که پروژه این باشگاه زیدان را به طور 100 درصد قانع بکند، در غیر اینصورت فصل بعد شاهد حضور زیزو روی نیمکت هیچ تیمی نیستیم و یک فصل استراحت برای آینده این سرمربی فرانسوی دور از ذهن نخواهد بود.

 

رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا یکی از عوامل مهم در تصمیم گیری زیدان برای فصل بعد خواهد بود. همچنین این سرمربی در حال حاضر سالانه 13 میلیون یورو دستمزد می گیرد که بیش از سه برابر دستمزد فعلی آندره پیرلو محسوب می شود و بدین ترتیب کار یوونتوس برای همکاری با زیزو آسان نخواهد بود. شرایط فعلی باشگتاه یوونتوس و اوضاع نابسمان مالی باعث شده موقعیت این باشگاه برای استخدام زیدان چندان راحت نباشد. البته این سرمربی پرافتخار هرگز علاقه خود به باشگاه یوونتوس را کتمان نکرده و دوست دارد روزی در تورین به فعالیت بپردازد.

دیدگاه‌ها