کد خبر : 1756123 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 20:30 | 43.4K بازدید | 4 دیدگاه

انتقال جنجالی؛ تالیسکا به النصر پیوست

درحالی‌که پیش‌بینی می‌شد جریان پیوستن مهاجم پرتغالی گوانگژو به تیم الهلال نهایی شده است، تیم فوتبال النصر خبر از پیوستن او به این باشگاه را اعلام کرد.

انتقال جنجالی؛ تالیسکا به النصر پیوست

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الهلال حریف تیم استقلال در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پس از جذب موسی مارگا مهاجم حال حاضر پورتو به‌شدت به دنبال جذب اندرسون تالیسکا، مهاجم برزیلی تیم گوانگژو بود که درنهایت موفق به این کار نشد، چراکه ساعاتی پیش سایت رسمی باشگاه النصر با انتشار تصاویری خبر از پیوستن او به این باشگاه را اعلام کرد که به‌نوعی تعجب اهالی فوتبال را برانگیخت.


 این در حالی است که طی هفته گذشته باشگاه الهلال در رسانه‌های اجتماعی انتقال این بازیکن را به این باشگاه متمول تمام‌شده می‌دانست، تا مبادا سایر رقبا اقدامی در جهت جذب این مهاجم پرتغالی انجام دهند اما مسئولان النصر او را در آخرین لحظات به‌اصطلاح "های جک " کردند.


نکته قابل‌توجه این است که حالا با از دست دادن این بازیکن باید سیاست باشگاه الهلال را درخصوص دو بازیکن سرشناسش یعنی گومیس و جووینکو ببینیم، که با این اوصاف بعید به نظر می‌رسد آن‌ها به‌راحتی اجازه خروج این دو مهاجم را بدهند.

 

1602771

 


علاوه بر الهلالی ها، تیم‌های فلامینگوی برزیل و بشیکتاش ترکیه نیز سفت‌وسخت این بازیکن را می‌خواستند تا اینکه اندرسون برزیلی که به مبلغ پایین قرارداد خود با گوانگژو معترض بود راهی عربستان اما تیم النصر شد.


باشگاه النصر عربستان ضمن انتشار عکس‌های تالیسکا در توئیت رسمی باشگاه نوشت:


"مدیریت باشگاه النصر به‌طور رسمی با آندرسون تالیسکا، ستاره برزیلی، با عقد قراردادی 3 ساله قرارداد امضا کرد."

دیدگاه‌ها