کد خبر : 1756133 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 21:21 | 16.9K بازدید | 1 دیدگاه

کاوانی کافی نیست؛ یونایتد هری کین را هم می‌خواهد

به نظر می‌رسد منچستر یونایتد به شدت شرایط جذب هری کین را بررسی می‌کند.

کاوانی کافی نیست؛ یونایتد هری کین را هم می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، چند فصل است که بحث جدایی هری کین از تاتنهام به شکل جدی مطرح می شود اما هیچ گاه این اتفاق رخ نداده است. در این سال ها از تیم‌هایی نظیر رئال مادرید، منچستر سیتی، پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد به عنوان مشتریان جدی ستاره انگلیسی نام برده شده اما باشگاه تاتنهام هیچگاه اجازه جدایی او را صادر نکرد.

 

اما تیم لندنی در این فصل نتوانست هیچ جامی بدست آورد و از طرف دیگر در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیز ناکام ماند؛ موضوعی که می تواند هری کین را به سمت جدایی از تاتنهام سوق دهد. حتی خود کین نیز اخیراً تاکید کرده بود که در ادامه فوتبال خود به دنبال کسب جام ها است. با این وجود رخ دادن چنین اتفاقی در تاتنهام برای او بسیار دشوار به نظر می رسد.

 

 

1599335

 

 

با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی حالا شایعات در رابطه با آینده هری کین نیز قوت گرفته است. بر این اساس گزارش‌های منتشر شده مبنی بر اینکه باشگاه منچستریونایتد به شکل جدی شرایط به خدمت گرفتن این ستاره ملی پوش انگلیسی را بررسی می‌کند و حتی قرار است آنها طی یک هفته آینده پیشنهاد خود را برای جذب این بازیکن ارائه دهند؛ کاری که با توجه به قیمت بالای هری کین بسیار دشوار به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها