کد خبر : 1756134 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 21:40 | 57.9K بازدید | 3 دیدگاه

یک گزینه غیرمنتظره و جذاب برای هدایت تاتنهام

گفته می شود هانسی فلیک گزینه مورد علاقه دنیل لوی برای حضور روی نیمکت این تیم محسوب می شود.

یک گزینه غیرمنتظره و جذاب برای هدایت تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که هانسی فلیک به شکل رسمی اعلام کرد که بعد از پشت سر گذاشتن یک دوران فوق‌العاده در بایرن مونیخ، نهایتاً در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد و به دنبال چالش جدیدی می رود؛ موضوعی که باعث شد چندی بعد بایرن یولیان ناگلزمان را به عنوان جانشین او معرفی کند.

 

شواهد حاکی از آن است که هانسی فلیک به زودی هدایت تیم ملی آلمان را برعهده خواهد گرفت و جانشین یواخیم لوو می‌شود که بعد از رقابت‌های یورو در تابستان از این تیم جدا می شود. در واقع از همین پیشنهاد تیم ملی آلمان به عنوان یکی از دلایلی که باعث شده هانسی فلیک به جدایی از بایرن مونیخ ترقیب شود، نام برده می شود؛ هر چند که به نظر می رسد اختلاف او و حسن صالح حمیدزیچ در این جدایی تصمیم نقش اساسی را ایفا کرده است.

 

 

1593307

 

 

با وجود نزدیک بودن هانسی فلیک به نیمکت تیم ملی آلمان، در هفته‌های اخیر از علاقه چند باشگاه از جمله بارسلونا و یوونتوس به این سرمربی موفق صحبت شده است. در همین راستا تله فوت گزارشی منتشر کرده و مدعی شده دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام، علاقه بسیار زیادی به فلیک دارد و خواهان به خدمت گرفتن اوست اما در همین گزارش تاکید شده که این سرمربی به تیم ملی آلمان بسیار نزدیک است و جذب او برای تاتنهام امری بسیار دشوار و تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها