کد خبر : 1756165 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 23:49 | 36.4K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه‌نویی در حال ساخت تیم سایه گل‌گهر (عکس)

امیرقلعه نویی در رقابت های لیگ بیستم هم سعی کرده به بازیکنان جوان فرصت بدهد و این روزها در گل گهر امین پورعلی بازیکنی است که توانسته این شانس را از سرمربی تیمش بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر با امیرقلعه نویی فصل را خیره کننده شروع کرد و چند هفته هم صدرنشین شد. تیم او در ادامه اما با افت محسوسی روبرو شد و حضور در رتبه های دو رقمی جدول رده بندی را هم تجربه کرد؛ اتفاقی که خیلی برای سرمربی آبی پوشان سیرجانی قابل هضم نبود. این مربی اما به هر ترتیبی که بوده، توانسته بار دیگر شرایط تیمش را بهبود ببخشد و در پایان هفته 23 ام، رتبه سوم استقلال را از این تیم گرفت و پشت سر پرسپولیس قرار گرفته است.


گل گهر فصل گذشته تا روز پایانی برای نیفتادن می جنگید، اما در دومین سال حضور در لیگ برتر، حضور امیرقلعه نویی تاثیر محسوسی بر عملکرد این تیم گذاشته و آنها علی رغم اینکه از نظر مهره ای قابل مقایسه با تیم های بزرگ فوتبال ایران نیستند، سعی کرده اند در رقابت کسب سهمیه آسیایی تا آخرین هفته بجنگند. 


با وجود این رقابت فشرده، اما با تمرکزی که مدیران باشگاه گل گهر روی تیم های پایه دارند و با توجه به نگاه ویژه امیرقلعه نویی به بازیکنان جوان و مستعد، بخشی از انرژی و زمان این مربی به تیم دوم  گل گهر اختصاص داده شده است؛ جایی که بازیکنانی نظیر زیدآبادی، آهنی، شکاری و ... در حال آماده شدن برای رسیدن به ترکیب تیم در آینده هستند. 


قلعه نویی معمولا در تیم های تحت هدایتش، برای بازیکنان جوان شانس بازی ایجاد می کند. محمد کریمی در لیگ هجدهم و محمد محبی در لیگ نوزدهم از کشف های سرمربی سابق طلایی پوشان بودند که در لیگ بیستم زیر نظر محرم نویدکیا دو مهره ثابت تیم به شمار می روند. البته یاسین سلمانی نیز در دور حضور امیرقلعه نویی به تیم بزرگسالان سپاهان راه پیدا کرد ولی با حضور محرم بود که فرصت درخشش در مسابقات را به دست آورد.

 

1602808

دیدگاه‌ها