کد خبر : 1756170 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 00:22 | 32.4K بازدید | 4 دیدگاه

هایجک تالیسکا، به ضرر استقلال!

الهلال به دنبال بازیکنان سابق اینتر و شالکه

پس از شکست بزرگ الهلال در پروسه جذب اندرسون تالیسکا، حالا این باشگاه عربستانی به دنبال جبران این اتفاق و جذب چند نام بزرگ است.

الهلال به دنبال بازیکنان سابق اینتر و شالکه

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه همه چیز مهیایی پیوستن اندرسون تالیسکا به الهلال بود، ناگهان در انتقالی غیرمنتظره، این بازیکن برزیلی راهی النصر شد و رقیب سنتی الهلال و دشمن دیرینه این تیم، با هایجک تالیسکا باعث خشم هواداران آبی های ریاض شد.

 

1602814


پس از این اتفاق، رسانه های عربستانی از آغاز اقدامات جدی الهلال برای جبران شکست در پرونده جذب تالیسکا است. بخش عربستان وب سایت گل نوشت که الهلال به دنبال جذب یونس بلهندة ستاره مراکشی سابق شالکه 04 آلمان است.


این بازیکن پس از فسخ قراردادش با گالاتاسرای، دو ماه است که بدون تیم بوده و الهلال در پی جذب این هافبک است. بلهندة که 50 بازی برای تیم ملی مراکش انجام داده است، سابقه بازی در مونتپولیه و نیس فرانسه به همراه دیناموکیف اوکراین را در کارنامه دارد. 

 

1602815

 


دیگر بازیکنی که شایعاتی در خصوص مذاکره الهلال با او به گوش می رسد، آدام لیاییچ هافبک صربستانی بشیکتاش است. این بازیکن یکسال دیگر با تیمش قرارداد دارد و صفحه خبری Transfer Haberleri ترکیه مدعی شد مذاکرات الهلال برای جذب لیاییچ در مراحل اولیه قرار دارد. لیاییچ سابقه حضور در اینترمیلان، آ.اس رم، فیورنتینا و تورینو ایتالیا را نیز در کارنامه دارد.

 

1602816

 


سومین نامی که مجددا بحث حضورش در الهلال مطرح شده، ژائو پدرو هافبک بازی‌ساز کالیاری است. مدیر برنامه این بازیکن به صفحه خبری "شبکه دورینا" عربستان اعلام کرده که الهلال درخواست خود برای جذب این بازیکن را به باشگاه کالیاری ارسال کرده ولی در حال حاضر مبلغ پیشنهادی عربستانی ها، کمتر از رقم مورد انتظار طرف ایتالیایی است.


به نظر می رسد جذب تالیسکا توسط النصر رقیب سنتی الهلال، علاوه بر اینکه خشم مدیران این تیم را برانگیخته، بیشتر به ضرر استقلال نیز تمام خواهد شد چرا که آبی های ریاض قصد دارند با جذب بازیکنان طراز اول، انتقام هایجک تالیسکا را از النصر بگیرند. الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

دیدگاه‌ها