کد خبر : 1756210 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 10:24 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

دومین دوئل النصر و الهلال بر سر الدوسری

دو تیم بزرگ عربستانی پس از جدال بر سر تالیسکا، اکنون مدافع تیم ملی المپیک کشورشان را هدف نقل و انتقالاتی خود قرار داده اند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه گفته می شد باشگاه الهلال با اندرسون تالیسکا هافبک برزیلی گوانگژو به توافق رسیده و این بازیکن در آستانه پیوستن به آبی های شهر ریاض است، اما به یکباره او سر از باشگاه النصر درآورد و روز گذشته به صورت رسمی راهی دیگر تیم بزرگ عربستان شد و همین مسئله منجر به واکنش های شدید در فضای مجازی عربستان شد.


پس از شکست الهلال از النصر در پروسه جذب تالیسکا، حالا این دو باشگاه وارد یک جنگ نقل و انتقالاتی دیگر شده اند و هدف مشترک آنها، جذب خلیفه الدوسری مدافع تیم فوتبال القادسیه و تیم ملی المپیک عربستان است که سابقه بازی در جام جهانی جوانان را نیز در کارنامه دارد.

 

1602866


الدوسری درخصوص علاقه دو تیم بزرگ عربستان به جذب او گفت: در این خصوص باید با مدیریت تیم القادسیه مذاکره شود. من با این باشگاه قرارداد دارم و اکنون من روی مسابقات آینده خود در لیگ عربستان تمرکز کرده ام و هدف من کمک به تیم است.


این بازیکن تا سال 2023 با القادسیه قرارداد دارد و به همراه تیم ملی عربستان در رقابت های المپیک ژاپن شرکت خواهد کرد. باید دید از میان الهلال و النصر که حریفان استقلال و تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند، کدام یک موفق به جذب الدوسری می شوند.

 

دیدگاه‌ها