کد خبر : 1756229 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 11:33 | 47.8K بازدید | 23 دیدگاه

در آستانه جدایی زیدان؛

تصمیم بزرگ رئال؛ آلگری یا رائول؟

قرار است در پایان فصل زیدان به رئال مادرید اطلاع دهد که آیا از این باشگاه جدا خواهد شد یا خیر. در این میان دو گزینه از بخت بیشتری برای جانشینی زیزو روی نیمکت رئال برخوردارند.

تصمیم بزرگ رئال؛ آلگری یا رائول؟

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع روی نیمکت رئال مادرید در اوج حساسیت است. مادریدی ها منتظر تصمیم زیدان در پایان فصل هستند تا مشخص شود آیا این سرمربی موفق فرانسوی به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد؟ گزارش شده است که زیدان در حالی که هنوز رئال مادرید برای کسب قهرمانی در لالیگا می جنگد، به بازیکنان خود گفته است که این تیم را ترک خواهد کرد. از یوونتوس به عنوان مقصد احتمالی زیدان پس از جدایی از رئال نام می برند و سپیدپوشان پایتخت اسپانیا نیز دو گزینه برای جانشینی سرمربی فرانسوی در نظر دارند.

 

1602542

 

آلگری و رائول دو گزینه رئالی ها برای دوران پس از زیدان است. آلگری تاکنون پیشنهاد دو باشگاه بزرگ اروپایی را رد کرده است و رائول نیز پیشنهاد سرمربیگری در بوندسلیگا را نپذیرفته و همچنان مشتاق عملی کردن رویای هدایت تیم شماره یک رئال مادرید را در سر دارد.

البته تا هفته آینده و پایان لالیگا هیچ چیز مشخص نخواهد شد.

زیدان هنوز تصمیم خود را به مدیران رئال اعلام نکرده اما در سلسله مراتب این باشگاه همه تقریبا مطمئنند که جدایی زیدان قطعی است. آنها پس از اینکه زیدان در تمام کنفرانس های خبری خود در پاسخ به سوالاتی درباره آینده اش در رئال مادرید از دادن جواب صریح طفره رفت، به این نتیجه رسیده اند که سرمربی فرانسوی خیال جدایی در سر دارد. همچنین تصمیماتی که زیدان در چینش بازیکنان رئال مادرید گرفته است، از جمله بازی دادن به سرخیو راموس حتی وقتی این بازیکن از 100 درصد آمادگی برخوردار نبود، از جمله در استمفورد بریج، این گمان را تقویت کرده است.

رئال مادرید رویکردی بسیار محترمانه و مدبرانه را در برخورد با سرمربی فرانسوی خود در پیش گرفته است. آنها نمی خواهند تا پیش از آنکه زیدان تصمیم خود را اعلام کند، با گزینه های جایگزینی او رسما وارد مذاکره شوند.

اما گفته می شود که رئال با کمک یک واسطه با آلگری تماس برقرار کرده است و سپیدپوشان از هم اکنون آماده جدایی سرمربی خود هستند.

 

1580716

 

آلگری که در این فصل ترجیح داد به استراحت بپردازد و هدایت هیچ تیمی را بر عهده نگرفت، هم اکنون با رد کردن پیشنهاد دو باشگاه بزرگ اروپایی دست به ریسکی خطرناک زده است. حتی صحبت هایی مبنی بر بازگشت او به نیمکت یوونتوس نیز مطرح است که البته تصمیم گیری در این موضوع کاملا به اینکه بیانکونری بتواند سهمیه حضور در چمپیونزلیگ را کسب کند یا نه، بستگی دارد.

 

1602885

 

آاس روز یکشنبه گزارش کرد که در صورتی که زیدان تصمیم به جدایی از رئال مادرید بگیرد، آلگری گزینه نخست رئالی ها برای جانشینی او است. این خبر در ایتالیا سر و صدای زیادی بر پا کرد چرا که آلگری در آنجا از هواداران بسیاری برخوردار است و همچنین یکی از گزینه های سرمربیگری یوونتوس در فصل بعد است و از سوی دیگر گمان می رود که زیدان نیز در صورت جدایی از رئال راهی تورین شود تا هدایت بیانکونری را برعهده بگیرد.

گزینه دیگر رئالی ها رائول است. او از اسطوره های این باشگاه است، شناخت خوبی از رئال مادرید دارد و همچنین شیوه منحصر به فردی در کنار آمدن با رسانه ها دارد. اما از سوی دیگر  استدلال می شود که او همچنان می تواند به کار خوب خود در کاستیا، تیم دوم رئال مادرید، ادامه دهد. با عملکرد درخشان رائول در هدایت کاستیا این تیم توانست ستاره هایی چون میگل گوتیرز، ماروین و چاست را، که با درخششی فراتر از انتظار توانستند در لیگ جوانان خودی نشان دهند، در اختیار تیم اول قرار دهد.

 

1585142

 

آلگری یک سرمربی ثابت شده و دارای عناوین قهرمانی است که شایستگی خود را پیش از این به اثبات رسانده است. همچنین او به سر و کله زدن با رختکن هایی مملو از ستارگان جهان فوتبال و غرور و تکبرشان عادت دارد. اگر این سرمربی تصمیم بگیرد که به ایتالیا برود و هدایت یووه را بر عهده بگیرد، مادریدی ها یک نقشه دوم نیز دارند و در آن صورت رائول می تواند هدایت رئال را بر عهده بگیرد و در هر صورت خیال آنها از نیمکت تیم راحت خواهد بود.

مادریدی ها در تابستان در انتظار پیوستن نام های بزرگی چون آلابا، امباپه، هالند و یا کاموینگا به جمع بازیکنان این تیم هستند و این دار و دسته جدید قرار است با جوخه قدیمی و باتجربه رئال که افتخارات بسیاری را در طی این سال ها کسب کرده اند، ادغام شوند.

سرمربی که در صورت جدایی زیدان، حانشین این سرمربی فرانسوی خواهد شد، چه آلگری باشد و چه رائول، رهبری پروژه جدیدی که فلورنتینو پرز، رییس باشگاه، شخصا اعلام کرده است را در این تیم بر عهده خواهد داشت.

اگر سرمربی بعدی رئال رائول باشد، او این کار را با کمک افرادی از خانواده این باشگاه انجام خواهد داد. اما اگر آلگری سرمربی آینده رئال مادرید باشد او با دستیار همیشگی اش مارکو لاندوچی و مربی بدنسازش سیمونه فونلتی به این باشگاه خواهد آمد.

اما در هر صورت همه چیز فعلا و تا آخرین بازی از لالیگا و مشخص شدن تکلیف قهرمان این فصل، نامشخص خواهد بود.

 

 

 

دیدگاه‌ها