کد خبر : 1756236 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 12:11 | 22.8K بازدید | 2 دیدگاه

پس از قهرمانی تاریخی در FA Cup؛

شب رویایی جیمی واردی با مدال قهرمانی (عکس)

پس از اینکه لسترسیتی با شکست چلسی برای اولین بار در تاریخ این باشگاه قهرمان FA Cup شد، بازیکنان این تیم از خوشحالی دست به کارهای عجیب و غریبی زدند.

شب رویایی جیمی واردی با مدال قهرمانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جیمی واردی، مهاجم لسترسیتی، پس از قهرمانی در FA Cup، حتی شب و موقع خواب هم مدال قهرمانی را از گردنش درنیاورد. ستاره لستر وقتی که این تیم قهرمان لیگ برتر شدن نیز همین کار را کرده بود.

وقتی که واردی پس از اولین قهرمانی تاریخ باشگاه لستر در FA Cup به رختخواب رفت، سعی کرد تا مطمئن شود حتی در خواب هم همچنان در حال جشن گرفتن این قهرمانی باشد.

مهاجم لستر تصویری از خود را در اینستاگرام منتشر کرده است که هنگام خواب نیز مدال قهرمانی که پس از پیروزی 1-0 برابر چلسی در ورزشگاه ومبلی گردن بر گردن آویخت را همچنان بر گردن دارد.

 

1602898

 

خوشحالی بی حد و مرز واردی از این قهرمانی چندان هم باعث تعجب نبود چرا که او نیز تبدیل به نخستین بازیکن در تاریخ این FA Cup شد که در تمام 13 دور این رقابت ها، از مرحله مقدماتی تا فینال، بازی کرده است.

سال 2016 نیز مهاجم لستر در حالی که همچنان مدال قهرمانی خود در لیگ برتر را در مشت می فشر به خواب رفت. واردی در آن فصل 24 گل به ثمر رساند و موفق شد تا لستر را به یک قهرمانی بسیار غیرمنتظره در فوتبال انگلیس برساند.

در فینال FA Cup در ورزشگاه ومبلی برای نخستین بار از زمان شیوع ویروس کرونا، 21000 تماشاگر نیز حضور داشتند و از نزدیک شاهد قهرمانی لستر در این رقابت ها بودند.

 

1602900

 

10 فصل پیش واردی در تیم گمنامی به نام فلییت وود بازی می کرد و در 36 بازی 31 گل به ثمر رساند تا بتواند جایی در تیم لستر که در چمپیونشیپ بازی می کرد برای خود دست و پا کند.

یک قهرمانی در لیگ برتر، تاریخ‌سازی و کسب افتخار در FA Cup و 26 بازی با پیراهن تیم ملی اتفاقاتی بود که از آن زمان به بعد در زندگی حرفه ای واردی رخ داده است.

ستاره 34 ساله لستر امیدوار است تا فصل بعد بتواند به همراه این تیم در چمپیونزلیگ حضور داشته باشد تا در ادامه داستان خود باز هم افتخارات بیشتری کسب کند.

لستر امروز بار دیگر باید در لیگ برتر به مصاف چلسی برود. پیروزی دراین بازی رده چهارم جدول و سهمیه حضور در چمپیونزلیگ را برای واردی و یارانش تضمین خواهد کرد.

 

 

دیدگاه‌ها