کد خبر : 1756242 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 12:55 | 8K بازدید | 1 دیدگاه

اطری: نداشتن شغل ذهنم را درگیر کرده است

ملی‌پوش وزن اول تیم ملی کشتی آزاد گفت: دو ماه مانده به المپیک، نداشتن شغل و موضوع استخدام ذهنش را درگیر کرده است.

اطری: نداشتن شغل ذهنم را درگیر کرده است
رضا اطری "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، با اشاره به تمرینات سنگینی که در اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در المپیک پشت سر می‌گذارد، اظهار داشت: با امید به کسب افتخار در بازی‌های المپیک، تمرینات سنگینی را ماه‌هاست که در خانه کشتی پشت سر می‌گذاریم. همه هدفم اهتزاز پرچم کشورم در توکیو است و همه سختی‌ها و فشار تمرینات را تحمل می‌کنم.
 

وی که قرار است در هفته‌های آینده همراه با تیم ملی کشتی آزاد در تورنمنت لهستان شرکت کند، در این باره تاکید کرد: برای آنکه وزن کم نکنم، با نظر کادرفنی قرار است در وزن 61 کیلوگرم محک بخورم.

این کشتی‌گیر جوان مازندرانی که در مسابقات جهانی 2019 نورسلطان موفق به کسب سهمیه المپیک شد، با تاکید بر اینکه نداشتن شغل دغدغه و استرس زیادی برایش ایجاد کرده، خاطرنشان کرد: جوانی‌ام در اردوهای تیم ملی و در راه تلاش برای کسب افتخار سپری می‌شود، من نه از کسی کمک مالی می‌خواهم، نه جایزه و زمین، فقط امیدوار هستم که مشکل استخدامم حل شود تا بتوانم بدون دغدغه آینده تمریناتم را دنبال کنم. طبق ضوابط تعیین شده و قانونی که در ورزش به تصویب رسیده، من تمامی شرایط استخدامی را دارم و در این خصوص نیز مراحل قانونی طی شده است، ولی متاسفانه سازمان مدیریت بودجه استان مازندران تاکنون استخدام من را قبول نکرده است. من از استاندار، آقایان کریمی و سعادتی نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی خواهش می‌کنم که مشکل استخدامم را حل کنند.

 

وی در خاتمه گفت: دو ماه مانده به المپیک موضوع شغلم به دغدغه فکری‌ام تبدیل شده است. من سرباز وطن هستم و هر آن چیزی که در توانم باشد به کار خواهم بست که بهترین نتیجه را برای کشورم در المپیک به دست آورم. امیدوارم که این دغدغه نیز با کمک مسئولان استان برطرف شود.

دیدگاه‌ها