کد خبر : 1756247 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 13:16 | 19.1K بازدید | 4 دیدگاه

اعتراف مهاجم اروگوئه‌ای؛

سوارز: انتظار نداشتم در اتلتیکو اینقدر سختی بکشم

لوییس سوارز، مهاجم ارزشمند اتلتیکو مادرید، درباره فشار شدیدی که رقابت نزدیک قهرمانی به آنها وارد کرده، صحبت کرده است.

سوارز: انتظار نداشتم در اتلتیکو اینقدر سختی بکشم

به گزارش "ورزش سه"، لویس سوارز درباره احساس راحتی خیال و آسودگی که پس از گلزنی و کمک به  بازگشت اتلتیکو مادرید برابر اوساسونا به او دست داد، صحبت کرده است.

سوارز با اشاره به رقابت بسیار نزدیک و پرتنشی که بر سر قهرمانی در لالیگا دراین فصل وجود دارد، تایید کرده که انتظار نداشته در اتلتیکو اینقدر عذاب بکشد و به دردسر بیافتد.

اتلتیکو در آستانه کسب نخستین قهرمانی خود در لالیگا از فصل 14-2013 به بعد است و اکنون با یک بازی باقیمانده به پایان فصل با دو امتیاز بیشتر از رئال مادرید، صدرنشین است.

 

1584178

 

گل های که سوارز در این فصل به ثمر رساند نقشی کلیدی در اوج گرفتن روخی بلانکو و صدرنشینی این تیم داشت و آخرین گل او بازگشتی دراماتیک را برابر اوساسونا در روز یکشنبه گذشته رقم زد. سوارز اما می گوید که دورانی که در اتلتیکو سپری کرده، سفری سخت و دشوار بوده است.

ستاره اروگوئه ای که در تابستان پیش از بارسلونا به اتلتیکو پیوست پس از پیروزی 2-1 برابر اوساسونا گفت: "به نظرم نباید اینهمه سختی می کشیدیم چرا که یکی از بهترین نیمه های این فصل را داشتیم. شانس های زیادی را از دست دادیم، از جمله خود من شانس های بسیاری را از دست دادم. باید برای قهرمانی در لالیگا به سختی کشیدن عادت می کردیم و این همان اتفاقی است که افتاد.

همه می گویند که سختی کشیدن عادت اتلتیکو است. من فکر نمی کردم واقعا به این اندازه نیاز به زجر کشیدن باشد!

اما به هر حال تلاش و از خودگذشتگی که این تیم می کند استثنایی است... آدم های زیادی هستند که مشغول تلاشند تا ما به اهداف‌مان برسیم. اکنون وقت آن رسیده که از این پیروزی لذت ببریم، خونسردی خود را حفظ کنیم و برای هفته پیش رو آماده شویم."

 

1602526

 

مدیران بارسلونا در تابستان گذشته به دلیل شک و تردیدهایی که درباره توانایی گلزنی او در سی و چند سالگی داشتند، سوارز را فروختند، به رغم این حقیقت که او در فصل 20-2019 برای بلوگرانا 21 گل به ثمر رسانده بود.

سوارز در 34 سالگی و پس از جدایی از بارسا ثابت کرده است که او هنوز توانایی های زیادی برای ارائه به تیم دارد و در اتلتیکو بالاترین سطح بازی را به نمایش گذاشته است. ستاره اروگوئه ای روخی بلانکو در 37 بازی خود در تمام رقابت ها برای این تیم 20 گل به ثمر رسانده است.

همه گل های او در لالیگا به ثمر رسیده اند و سوارز همچنین سه پاس گل نیز به هم تیمی هایش داده است.

اتلتیکو در هفته پایانی به مصاف وایادولید خواهد رفت، تیمی که برای فرار از سقوط می جنگد و مالک آن، رونالدوی برزیلی، به بازیکنانش وعده پاداش 150 هزار دلاری در صورت پیروزی برابر شاگردان سیمئونه را داده است.

سوارز و یارانش در صورت پیروزی دراین بازی بدون توجه به هر نتیجه ای که رئال مادرید کسب کند، قهرمان لالیگا خواهند شد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها