کد خبر : 1756249 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 13:32 | 12.8K بازدید | 2 دیدگاه

امید قرمزها به کسب سهمیه چمپیونزلیگ؛

کلوپ: رسیدن به CL بزرگترین دستاورد است

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، امیدوار است که شاگردانش پس از پشت سر گذاشتن فصلی سخت، سهمیه حضور در چمپیونزلیگ را به دست بیاورند.

کلوپ: رسیدن به CL بزرگترین دستاورد است

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه دو بازی پایانی قرمزها در این فصل از لیگ برتر یورگن کلوپ تاکید کرده است که اگر لیورپول بتواند رده ای در تاپ فور برای خود دست و پا کند، این یکی از بزرگترین دستاوردهای تاریخ این باشگاه خواهد بود!

لیورپول در حال حاضر تنها یک امتیاز از چلسی در رده چهارم جدول عقب است و دو تیم در دو بازی باقیمانده فصل برای کسب رده چهارم و آخرین سهمیه شرکت در چمپیونزلیگ با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

 

1602645

 

شاگردان کلوپ توانسته اند در سه بازی اخیر خود به پیروزی برسند و مخصوصا پیروزی دراماتیک این تیم برابر وست بروم با گل دقیقه 95 دروازه بان این تیم نقشی پررنگ در زنده نگه داشتن امیدهای لیورپول برای کسب سهمیه داشته است.

کلوپ درباره اینکه به پایان رساندن لیگ در رده چهارم و کسب سهمیه چمپیونزلیگ برای آنها چه معنایی خواهد داشت، گفت: "این یک موفقیت بسیار عظیم خواهد بود. این یکی از بزرگترین دستاوردهای تاریخ ما خواهد بود.

می دانم که حرف هایم چطور به نظر می رسد اما حقیقت همین است. هر کسی که اینجا هست این موضوع را به همین شکل می بیند.

 

1602316

 

اگر قرار باشد کتابی درباره یک فصل بنویسید و بخواهید بعدش افسرده شوید، احتمالا این فصل را انتخاب خواهید کرد!

کتاب را می خوانید و بعد فکر می کنید "آن اتفاق افتاد و بعد این اتفاق افتاد". بیشتر این چیزها را اصلا در ملاعام نمی بینید. موضوع این بود که ما این فصل باید با خیلی چیزها سرو کله می زدیم.

اما حالا اینجاییم. هر اتفاقی که امسال افتاد در نهایت به ما این شانس را داد که سرنوشت خودمان را در دو بازی پایانی در دست بگیریم."

دیدگاه‌ها